פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות ללא כיסוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי נכנסתי לסניף שקם אלקטריק לבדוק מחירים לוודא שקיבלתי ממתקין מזגנים מחיר הוגן.
ובאמת המחיר שקיבלתי מהמתקין הפרטי היה זול יותר. אבל איש המכירות אמר שהוא יכול לעשות לי מחיר הרבה יותר טוב ואחריות מצויינת, לאחר שיחת מחירות של כמה דקות הציעה לי איש המכירות מחיר בהחלט יותר זול, אחריות מצויינת והתקנה על פי בקשתי בכל יום ובכל זמן, חזרתי ושאלתי אותו אם בטוח יבואו להתקין כי הרי אנחנו בזמן מלחמה וגם הסניף וגם ביתי נמצאים באזור בעייתי, לדבריו יגיעו המתקינים לכל מקום ובכל זמן. כמובן ביטלתי את המתקין הפרטי ושילמתי במזומן על המזגן שסוכם שיגיע ביום ראשון הקרוב.
למחרת התקשרתי לסניף על מנת לקבוע שעת התקנה, במקרה ענתה לי לטלפון מנהלת הסניף שהודיע לי שלא יגיעו להתקין לי בגלל שאין התקנות בכל האזור וכמו כן גם המזגן לא יגיע מכיוון שגם הם לא מגיעים. הסברתי למנהלת הסניף את כל ההבטחות שקיבלתי ושביטלתי מתקין אחר שהיה אמור להגיע, היא אמרה שהיא תדבר עם איש המכירות והוא יצור איתי קשר ויסגור את העיניין לשביעות רצוני.
לאחר כחצי שעה הוא התקשר אבל הפתרון שלו היה מעניין - שאני יגיע לסניף, אקח בעצמי את המזגן, שאני אשלם קצת יותר כי המחיר שהוא נתן לי הוא זול מדיי ושאני אמצא מתקין אחר כי הם לא יכולים להתקין. כמובן שלשביעות רצוני זה לא!!!
למחרת ביטלתי את העסקה ולדברי מנהלת הסניף אני אקבל את כספי בחזרה במזומן דבר בהחלט מכובד אבל כל העיניין הוא עלבון בפני עצמו בזבוז זמן והפסד כסף כי הייתי צריך למצוא מתקין חדש שיכול להגיע מהיום למחר כי זהו הזמן היחיד שהיה לי לטפל בזה ולצערי המתקין החדש דרש מחיר אפילו גבוה מהמתקין הראשון שהיה לי. ולכן למרות הטיפול של מנהלת הסניף ע"י ביטול העסקה והחזר כספי חייבים לשים סוף לאנשי מכירות חלקלקים וחדי לשון שיבטיחו הבטחות שווה והגיע הזמן שהם יתחילו לשלם על זה.
עלבון וכספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
טופל ע"י מנהל הסניף ישירות מול הלקוח תגובה:
כנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה