פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאים< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.7.06 קניתי מסך סמסונג "19 מס. הזמנה 121169377 ונאמר לי שאקבל אותו מיד + מכונת אספרסו בחינם. זה היה המבצע. עלי לציין כי במשך הבירור בחנות לגבי מסך ציינתי שאני מעוניין במסך מלא ולא מסך צר המיועד יותר לסרטים, שכן איני רואה סרטים במחשב. לאחר ביצוע הקנייה נאמר לי שהמסך לא נמצא במחסן החנות ואקבל אותו בעוד יומיים. יצאתי קצת מאוכזב שכן זה מצריך אותי לשוב לחנות. לאחר מספר ימים התקשרו ואמרו לי שההזמנה הגיעה. כשהגעתי לחנות ביום 6.8.06 נאמר לי שההזמנה עדיין לא הגיעה. הם לא יכלו להסביר לי את העובדה שקיבלתי מהם טלפון להגיע. ואמרו לי שהם יטפלו בדבר, ושמנהל החנות - יוסי- יחזור אלי עם תשובה. בכל מקרה הם אמרו לי שההזמנה תגיע ביום שלישי 8.6.06. באותו יום התקשרתי אליהם והם טענו שהמשאית בדרך, והם יתקשרו אלי. כל אחה"צ ניסיתי להתקשר אליהם ללא מענה, והמנהל יוסי לא חזר אלי כלל.
ביום 9.8.06 קיבלתי את הטלפון המיוחל, עובד החנות בשם מושיקו הודיע לנו שאנו יכולים לבוא ולקחת את מכונת האספרסו אולם המסך נמצא במקום אחר, בקניון הדר שבירושלים. כדי לא לפספס הזדמנות שאולי לא תחזור אשתי הגיעה לשתי החנויות המרוחקות ולקחה את המוצרים בשמחה.
אך מה רבה היתה אכזבתינו כשגילינו שזה לא המסך שהזמנו. מסך ברוחב "19 אך צר ולא מלא כפי שבקשנו.
ההרגשה שלנו היא ששקם אלקטריק מנסה לאלץ צרכנים לקבל מוצר לא מבוקש בשוק במרמה.
עלי לציין שהמסך מיועד לי ולאשתי לצורכי עבודה והדבר גורם לנו צער רב, אבדן זמן יקר לרדיפה אחרי הבטחותיהם של עובדי החנות כאשר אין שום טיפול אמיתי בעניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח ישירות תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה