פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מיקרוגל דיגיטלי שארפ RH340 שהתקלקל נושא התלונה:
אביטן לבבי אלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏28 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.3.06 רכשתי בשקם אלקטריק בקניון רננים ברעננה מיקרוגל דיגיטלי שארפ מדגם RH340 עם 5 שנות אחריות. התעקשתי על אחריות של יותר משנה מפני שהמיקרוגל הקודם שהיה לי מדגם אחר של חברה אחרת התקלקל לאחר שימוש של שנה וחצי. לאחר שימוש של פחות משלושה חודשים התקלקל גם המיקרוגל החדש.

בעקבות קילקול (לחצן פתיחת דלת לא עובד) העברתי את המיקרוגל בתאריך 26.7.06 לתחנת מסירה "מכנומיקס" סוקולוב 95 הרצליה טל 09-9582149. (תעודת קבלת מכשיר לתיקון מספר 1582).

בתאריך 1.8.06 התקשרו אלי מתחנת תיקונים "המרכז" שירותי רטפון המלאכה 1 א.ת. צפוני לוד,
טל 08-9777260, ומסרו לי שיש נזק גדול בתוך המיקרוגל חלקי פלסטיק והדלת קיבלו עיוות ונראה להם שזה ממקור חום חיצוני ועל כך אין אחריות, מסרתי להם שהמיקרוגל לא היה בסביבת מקור חום חיצוני כלשהוא, אלא בתוך מיקומו הקבוע בגומחת הארון של המטבח, הגומחהבנויה כך שישנו מרחק רב מכל דפנות המיקרוגל כולל דופן אחורית.
הם מסרו לי שעלי לפנות ליבואן ראלקו סוכנויות בע"מ המצודה 31 אזור 58001 טל 03-6508282.
אחרי פניות רבות, ליבואן וזה לא עזר - הם החליטו שזה לא באחריותם

להלן פרטי המקרה:
יש לי מטפלת לתינוקת שלנו שהפעילה את המיקרוגל ל – 4 דקות לשם חיטוי בקבוקים פלסטיק , וחלקי פלסטיק של משאבה לשאיבת חלב בהתקן מיוחד המיועד לכך ששמים מים בתוכו של חברת אבנט. את הפעולה הזו המטפלת ביצעה מספר רב של פעמים (בכל יום במשך חודשיים). כשהיא פתחה את הדלת של המיקרוגל היא גילתה שכל חלקי הפלסטיק נמסו – נזק של כ 500 ש"ח (משאבה 400 ש"ח + בקבוקים), וכמו כן לחצן פתיחת הדלת של המיקרוגל היה תקוע.
שאלתי את המטפלת אולי הפעילה ל 40 דקות בטעות במקום 4 דקות, היא ענתה לי שבשום מקרה – לא.

גם אם נניח שהיא הפעילה ל 40 דקות, אני מבין שיכול להתרחש נזק לתכולה שבחלל המיקרוגל אוכל או כל דבר אחר, אך בשום מקרה אסור שלמיקרוגל יהיה נזק, חייב להיות חיישן טמפרטורה שמנתק את המיקרוגל.
אני ביקשתי לטפל בעניין זה, וגם אם הם לא מפצים אותי על הנזק העקיף (500 ש"ח), אני מבקש לפצות אותי על הנזק הישיר קרי – תיקון מיקרוגל או החלפתו באחר.

את המכתב הפניתי ליבואן עם העתקים ל:
• תחנת מסירה "מכנומיקס" סוקולוב 95 הרצליה. (תעודת קבלת מכשיר לתיקון מספר 1582).
• תחנת תיקונים "המרכז" שירותי רטפון המלאכה 1 א.ת. צפוני לוד.
• סניף שקם אלקטריק רחוב החרושת 29 א.ת. צפוני רעננה (500).
מה אתם ממליצים לי לעשות?
אנו ללא מכשיר מיקרוגל בבית סוג הנזק :
לתקן את המכשיר או להחליפו פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות שם ותפקיד:
מטופל ישירות מול הלקוח תגובה:
ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה