פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשיר MP-3 התקלקל 3 פעמים. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כ"ס סניף חברה:
תיאור הבעיה:





שלום! בתאריך- 15.02.06 קניתי MP3"קראייטיב" 8 גיגה בסניפכם בקניון ערים כ"ס, שלאחר כמה חודשים התקלקל, ואמרו לנו שלא ניתן לתקן אותו, ואי אפשר להשיג כזה חדש בארץ. אמרו לנו שאנחנו יכולים לקחת באותו המחיר MP3 אחר. הלכנו לקראת ההצעה ובחרנו בMP3 ARCHOS דגם X5100. לאחר חודש המכשיר התקלקל, הגענו לחנות, מסרנו אותו לתיקון והביאו לנו מכשיר חדש לאחר שבוע. לאחר שבועיים, המכשיר התקלקל, ובתאריך 29.10.06 הגענו לסניף בכ"ס בכדי לקבל שירות. מנהל הסניף טען שאנחנו לא יודעים להשתמש במכשיר, ושלא יכול להיות מצב שאצל כולם זה לא מתקלקל ואצלנו כן (3 פעמים). לדעתי אף אחד מהעובדים ובייחוד מנהל הסניף לא תפקידו לתת עצות ללקוחות, אלא למכור סחורה ולתת שירות (הלקוח תמיד צודק). ביקשתי ממנו זיכוי לקניית מכשיר אחר, אך הוא סירב ואמר שהוא לא יכול לתת לנו זיכוי, אלא רק למסור אותו לתיקון. לדעתי, אף אחד לא ירצה לקבל פעם שלישית מכשיר שהתקלקל כבר פעמיים. אני מבקשת לפתור את הבעיה הזו. החנות קיבלה עבור המכשיר כסף בסכום של 1200 ש"ח בלי עיקוב תשלומים, ולדעתי אני צריכה לקבל שירות הוגן.



החזר כספי פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
מטופל מול הצרכנית.טלפונית. תגובה:
ישירות מול הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה