פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני אספקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קיריון - קרית ביאליק כתובת:
קיריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי שעבר (31 באוקטובר) רכשתי מייבש כביסה בסניף שקם אלקטריק בקיריון בקרית ביאליק.
הובטח לי על ידי המוכר כי המייבש יגיע לביתי ביום חמישי (2 בנובמבר) בין השעות 13 ל-18. הדגשתי בפניו שמאוד חשוב לי לקבל את המייבש לפני סוף השבוע ושזאת אחת הסיבות שמיהרתי לקנות באותו יום.
לקחתי במיוחד חופשה מעבודתי ביום חמישי ונשארתי בבית לחכות למוביל המייבש.
בשעה 16 התקשרתי לסניף כדי לברר מה קורה (כל עוד שירות הלקוחות עובד) והובטח לי כי יחזרו אלי בקרוב.
בשעה 17 וחצי צלצלה אלי חלי מההובלה והודיעה לי כי מכיוון שנעשתה טעות ושכחו להעמיס את המייבש על המשאית לא אוכל לקבל את המייבש באותו היום אלא רק ביום ראשון.
ביקשתי שינסו להביא לי את המייבש ביום שישי (מכיוון שאיני עובדת ביום זה), אך היא הבהירה לי כי אין ביכולתם להגיע לאזור (למרות שהם עשו טעות) ואאלץ להמתין ביום ראשון בין בשעות 13 ל-18 לבואו של המוביל.
ביום ראשון שוב לקחתי חופש מעבודתי במיוחד בשביל לחכות בפעם השנייה למייבש. בשעה 10 בבוקר צלצלתי לחברה כדי לוודא שהמייבש יגיע באותו יום בין 13-18. כל היום חיכיתי לטלפון שהמייבש בדרך. לא קבעתי פגישות לא התרחקתי מהבית (מעין עוצר) בציפייה למייבש כביסה.
בשעה 16 התקשרתי לחברה לשאול אותם מה קורה והנציגה הבטיחה לי שלפני השעה 18 המייבש אצלי בבית ושהיא לא הולכת הביתה לפני שאני מקבלת את המייבש. שאני לא צריכה לדאוג "פאדיחות כאלה לא קורים לנו".
בשעה 18 ורבע כבר לא ענה אף אחד במשרדה. שירות הלקוחות של החברה לא עונה אחרי השעה 17 ובחנות בקיריון אמרו לי שזאת ממש שערורייה,אבל הם רק מוכרים, ונתנו לי את מספר הטלפון של המוביל שאתקשר אליו ישירות – אבל הוא כמובן לא עונה לטלפון.
בשעה 21 וחצי בלילה הגיע המוביל ואז במשך חצי שעה איים לקחת את המייבש בחזרה כי איתו סוכם תשלום אחר על ההובלה (כמובן שבחברה אין למי לפנות בשעות הללו).


אם הייתי במקומם הייתי ביום חמישי שולחת מישהו שיביא את המייבש באותו ערב או לכל היותר למחרת בבוקר.
לקבל את המייבש + פצוי על אובדן ימי עבודה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות שם ותפקיד:
המייבש סופק עוד באותו היום.
בהמשך לשיחה שבוצעה היום בה התנצלנו סוכם כי יישלחו תווי רכישה בסך 200 ש"ח
לרכישה חוזרת באחד מסניפי הרשת
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה