פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור גדול באספקה ומידע מוטעה נושא התלונה:
צ'יפרוט מירי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.9.2006 רכשתי בחנות שקם אלקטריק בקניון פתח תקווה טלויזיה 29" של טושיבה. נאמר לי שאין כרגע במלאי ושהטלויזיה תגיע אליי עם שליח תוך יומיים שלושה לכל היותר. לשאלתי כמה יעלה המשלוח ענה לי נציג המכירות החביב שזה יעלה לכל היותר 30 ש"ח. חיכיתי מספר ימים ואז התקשרתי לברר מה קורה עם האספקה, ענו לי שזה ממש בדרך ושנחכה עוד יומיים. חיכיתי וחיכיתי ושום טלויזיה לא הגיעה אליי. כל הטלפונים שלי נענו בתשובה שהקונטיינר של הטלויזיות מתעכב ונאלץ לחכות עוד קצת. בשלב הזה התקשרתי כבר לניופאן יבואני טושיבה בארץ שענו לי שאין שום בעייה ויש להם במלאי את הטלויזיה שקניתי והם לא מבינים למה שקם אלקטריק מתעכבים באספקה. שקם אלקטריק מצידם עדיין טענו שאין להם את הטלויזיה במלאי. בחנויות חשמל אחרות שבדקתי היתה את הטלויזיה לכולם. לאחר שלושה וחצי שבועות של עצבים ועוגמת נפש קיבלתי סוף סוף טלפון מהסניף שבו רכשתי את הטלויזיה והודיעו לי שהטלויזיה הגיעה וששליח יביא לי אותה ושלא אשכח שהמחיר למשלוח הוא 80 ש"ח. פה כבר ממש רתחתי, לא מספיק שאיחרתם כמעט בחודש באספקה עכשיו המחיר של המשלוח עלה ל-80 ש"ח בניגוד למה שנאמר לי (ויש לי עדים). הם טוענים שזה כתוב בקבלה שקיבלתי על הקנייה, אין שם אף מילה על המשלוח, לא 30 ש"ח ולא 80 ש"ח. בשיחה עם מנהל הסניף מייק הובטח לי שאקבל איזשהו פיצוי על ההמתנה ועל הסכום של ההובלה שנאלצתי לשלם. בתאריך 25.9.2006 (25 יום אחרי הקנייה) סוף סוף הופיע השליח עם הטלויזיה אצלי בבית. מאז עבר חודש וחצי ושום פיצוי לא קיבלתי משקם אלקטריק.
אני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש ועל זמן ההמתנה שחיכיתי ללא הצדקה. כמו כן פיצוי כספי על ההובלה ששילמתי בלי לדעת שזהו הסכום שאאלץ לשלם. מיותר לציין שזו היתה הקנייה האחרונה שלי ברשת וכמו כן של בני משפחתי וחבריי ששמעו את הסיפור. חבל מאוד שככה מתייחסים ללקוחות בחברה הזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על ההובלה ועל עוגמת הנפש פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות שם ותפקיד:
טופל ע"י מנהל הסניף מול הלקוחה תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה