פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה על מקרר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מתחם ישפרו סנטר מודיעין כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת קריסטל חזרה אל אמא שלי בטענה שהם אינם מוכנים לבוא לקראתה והם מוכנים להחליף את המקרר בתוספת של 4800 ש"ח לדגם המקרר האחר שבחרה
הם מוכרים את המקררים יותר ממחיר החנות הם אינם מוכנים להגיע לפשרה והם רוצים את התשלום במזומן הם לא מוכנים לקבל שהמקרר שאמא שלי קנתה אינו תקין ושהוא מקוריאה ולא תוצרת ארה"ב הם אומרים שהחנות היתה צריכה לעדכן את אמא שלי לגביי הדגם מאיפה הוא
אין עם מי לדבר ואני לא יודעת מה לעשות אני חושבת שנעשה לאמא שלי עוול אישה קשת יום ואבא שלי לא עובד איך הם רוצים שהיא תשלם סכום כזה על מוצר לא תקין וזה ממש חוסר אכפתיוית מצידם לכן אני פונה אליכם שוב ושואלת האם ניתן לעשות משהו והאם אתם אתר תלונה יכולים לחזור אל אחותי תמי בטלפון אם כן הנייד הוא:0547644106 אודה לכם אם תוכלו לפתור לנו את הבעיה וליצור איתנו קשר בהקדם תודה רבה חוה אוזן.
פיצוי על עוגמת נפש והחלפת המקרר ללא תנאי פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
בשיחה עם חברת קריסטל המקרר נמצא ברשות אמך כשנה ומבדיקה שנערכה נמצא תקין.למרות זאת החליטה חברת קריסטל
לאפשר לאמך לשדרג את המקרר לדגם אחר לפי בחירתה.אמך בחרה בדגם יקר יותר
ועל כן הפרש המחיר אותו ביקשו מחברת קריסטל.בקשתך למחיר מיוחד צריך להיעשות
מול חברת קריסטל ניתן לפנות לשיווק חברת קריסטל בטלפון 03-9100400
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה