פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב ביטול עסקה נושא התלונה:
אמיתי אופיר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חמותי רכשה מחשב בסניף כרמיאל.
המחשב הגיע באיחור של יום (יום שישי במקום יום חמישי) וללא מסך. כאשר היא פנתה למנהל הסניף בכרמיאל הוא אמר לה שהיא יכולה ל "קפוץ לסניף" ולקחת מסך חליפי (אישה בת 60 ללא רכב ביום גשום) משום שאין ברשותו רכב. לאחר שאני נאלצתי ללכת במקומה לקחת את המסך גיליתי כי המחשב אינו עובד ולא ניתן להתקין עליו מערכת הפעלה (המחשב נקנה ללא מערכת הפעלה).
לאור התנהלות האירועים והטיפול החובבני של הרשת הצעתי לחמותי לבטל את העסקה. מנהל הסניף (יוסי) סירב לבטל את העסקה בטענה שאי אפשר לבטל עסקה של מחשבים כי הם נבנים "במיוחד" עבור הלקוח.
כספי סוג הנזק :
סיטול עסקה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
שמחה אושרוביץ - מנהל ש שם ותפקיד:
על מנת שנוכל להמשיך ולבדוק את הנושא עלינו לקבל פרטים נוספים כגון: פרטי הזמנה באיזה סניף נרכש המזגן ומתי? על שם מי ההזמנה וכו'? תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה