פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות מוכר ואי הודאה בכך!!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד מתחם סטאר כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.12.06 רכשתי מחנות ביגסנסור באשדוד מזגן עילי מדגם ספירט 40 תלת פאזי
המחיר כולל התקנה ע"י נציג מורשה שלכם
כמו כן הוסבר לי ע"י הנציג מכירות שהמחיר אינו כולל עבודות חשמל למינהם ועליי מוטלת האחריות לספק נקודת חשמל תלת פאז הסכמתי עם הנציג וקיבלתי על עצמי את האחריות לבצע זאת
למחרת הזמנתי חשמלאי מוסמך וביקשתי שיכין נקודת חשמל למזגן שרכשתי
החשמלאי ביצע זאת והמחיר ששלמתי לנ"ל היה על סך 500 שקלים
לאחר כשבוע בערך הגיע לי המזגן שהוא ארוז וסגור ולאחר מספר ימים הגיע המתקין המורשה
ביום ההתקנה המתקין התחיל לעבוד והעבודה הייתה טובה מאוד וברגע שהוא סיים ורצה לבצע חיבור לחשמל הוא שאל אותי מדוע יש כבל תלת פאזי מיכוון שהמזגן הוא חד פאזי !!! (יש לציין שהוא בדק את הכבל בסוף העבודה)

הדבר מאוד חשוב מיכוון שמבחינת הבדלים המשמעות היא רבה מיכוון שבחד פאזי הזרם אינו מתחלק וצורך הכל מכבל יחיד דבר שגורם לעומס
בדקנו שוב מה רשום על ההזמנה ואין שום איזכור לסוג המזגן חד פאזי או תלת פאזי ואפילו אם היינו מקבלים תלת פאזי הקבלה הייתה דומה !!!

בלית-ברירה הסכמתי שהתקין יבצע הפעלה על אחד הפאזות המזגן עובד תקין
בערב התברר שכל הזמן החשמל קופץ בכל הבית בזמן עבודה של המזגן למחרת הזמנתי חשמלאי מיכוון שזו אינה תקלה של המתקין מזגנים החשמלאי אמר שיש צורך בחלוקת הלוח לעומסים חדשים מיכוון שזהו מזגן חזק ודורש פאזה נפרדת הסידור מחדש עלה לי בעוד 250 שקלים

כשהתקשרתי לחנות ודיברתי עם מנהל החנות והמוכרת בשם מזל הם אמרו שיבדקו ויחזרו אליי
הנ"ל לא חזרו אליי במשך יומיים ושהתקשרתי הם אמרו שהנושא בבדיקה וכך זה חזר על עצמו במשך שבועיים הם אף פעם אחת לא התקשרו וכל פעם שהתקשרתי הייתי צריך לחזור על כל הסיפור
לאחר שבועיים קיבלתי תשובה ממזל (השאירה הודעה ) שהם היו בסדר גמור ואין מה לעשות!!!!

יש לציין שבזמן הזמנה היו עוד 2 עדים שיכולים להעיד שהמזגן שבקשתי הוא מסוג תלת פאזי
ההבדל במחיר עצמו של שני סוגי המזגנים לא משמעותי
אך העבודה בסך 750 שקלים לחשמלאי הייתה בזבוז וזאת בגלל טעות של המוכרת
כמו כן היחס שקבלתי היה מתחת לכל ביקורת לא יתכן שלוקח שבועיים להגיד בסוף אין מה לעשות
עושה רושם שהיא ציפתה שהתלונה פשוט תישכח .....

מספר הזמנה 121396456

אבקש לקבל פיצוי כספי על כל המקרה
כספי סוג הנזק :
קבלת פיצוי כספי ההוצאות ששולמו לחשמלאי ללא צורך!!! פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח קיבל פתרון לפני כשבוע תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה