רכישה בעייתית, מכשיר תקול ויחס מחפיר. |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
כנפי נשרים |
כתובת: |
כנפי נשרים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ו' ה2/2/07 רכשתי בסניף החדש של שקם אלקטריק בכנפי נשרים MP4 POD של 4PLAY במחיר 249 ש"ח.
בבואי הביתה הסרתי את הניילונים מהמכשיר וראו זה פלא ה"מדבקה" על הכפתור ששמו "4PLAY" הוסרה חלקית יחד עם הניילון וחשפה מתחתה לוגו של העיתון מעריב. (?!) ביום ראשון לאחר טעינה ראשונית ובשימוש הראשון שלי המכשיר כבה ונדלק ו"שעון החול" משתגע. ביום שני הבעיה נעלמת וביום שלישי מופיע הכיתוב "שגיאת דיסק". בקיצור לא הצלחתי להשתמש עם זה בכלל!.
פניתי לחנות ואמרתי להם מילא המכשיר שמכרתם לי כנראה לא חדש בכלל אך הוא מקולקל. להלן תגובת האדון החצוף: "אין לנו כאלו מכשירים בכלל, לא קנית את זה כאן(!)" את המשפט הזה, אגב, הוא אמר ממרחק של כעשרה מטרים מהמכשירים הללו ש"אין להם".. מחפיר מעליב ולא מתקבל על הדעת.
|
בזבוז זמן, עוגמת נפש, עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|