פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס פוגעני וחצוף - מערכה שניה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
כנפי נשרים גבעת שאול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אוקיי, בעקבות תלונתי מתחילת השבוע על מכשיר הMP4 של 4PLAY, לפני יומיים התקשרה אליי מישהי משירות הלקוחות של החברה ובישרה לי כי אגש לחנות ממנה רכשתי את נמוצר והם יחליפו לי אותו במכשיר זהה אחר או לחלופין אם ברצוני מכשיר אחר מנהלת החנות "תסתדר" איתי כלשונה, "תבוא לקראתי".
אכן נגשתי אל החנות וורד, מנהלת החנות שאלה אותי מה ברצוני לעשות. השבתי לה כי אני מעדיף מכשיר אחר ולפיכך היא ביקשה ממני ללכת לראות איזה מכשיר אני רוצה.
לפתע נגש אליי בחור בשם שרון ושאל אותי: "מה אתה צריך?" עניתי לו שהעניין בטיפול ורד ואני ממתין לה (היא הייתה עסוקה עם לקוח). ענה לי הבחור: "עזוב את ורד, מה אתה צריך?" עניתי לו כי רכשתי לפני שבוע מכשיר, המכשיר תקול וכשבאתי שלשום לחנות להחליפו ענה לי אחד המוכרים כי המכשיר לא נקנה כאן ואין לנו כאלו מכשירים ובאתי עכשיו לאחר התערבות שירות הלקוחות כדי להחליפו.
"טוב אז מה עכשיו אתה רוצה?" - אני מתלבט בין MP3 של סאנסה 2GB לבין MP4 של סאנסה 4GB ורציתי לדעת כמה כסף אצטרך להוסיף. "תראה כמה כתוב על זה ותוריד את מה ששילמת" - אוכל, בבקשה, לקבל הנחה אחרי עגמת הנפש והטרטורים שנגרמו לי? "תגיד לי מה אתה חושב?! שבגלל שקנית מוצר ב250 שקל והוא דפוק אתה תקבל את כל העולם ואחותו?!" (זהו ציטוטים מדוייקים) עניתי לו בעדינות כי איני מבקש את כל העולם ואני מעוניין להוסיף כסף אך אני מבקש הנחה ("מנהלת החנות "תסתדר" איתי כלשונה, "תבוא לקראתי".)להלן תגובתו (בצעקה) "זה המחיר וזהו!" ראיתי כי אין מוצא אז ביקשתי לבטל את העסקה והחזרתי את המוצר הפגום.
עכשיו, מה נראה לכם לנכון לעשות במקרה הזה?
אני איני רודף בצע ולא אתעשר מ200 שקלים יותר או פחות אבל ההתנהגות הלא מתקבלת על הדעת פעם אחר פעם אומרת דבר או שניים...
אני מבקש התנצלות ופיצוי על הטרטור, בזבוז הזמן ועגמת הנפש. מכשיר אקנה כבר במקום אחר. איני מעוניין לרכוש דבר וחצי דבר משקם אלקטריק. בושה!
התנצלות ופיצוי על הטרטור, בזבוז הזמן ועגמת הנפש. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה