פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום ושירות לקוי ומזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גראנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/4/06 קנינו בחנות שקם אלקטריק מכשיר טוסטר אובן משולב תנור של חברת magimix .

כשניסינו לאפות התנור שרף חלק מהמאפה והשאיר חלקים אחרים בילתי אפויים. ניסינו את כל האפשרויות המופיעות בחוברת ההוראות של המכשיר וקיבלנו תוצאות דומות. כך גם במתכונים שונים שניסינו.

בתאריך 23/04/06 פנינו אל החנות ממנה רכשנו את המוצר והופנינו לשירות הלקוחות של היבואן – ניופאן, שם שוחחנו עם הגברת לבנה וקיבלנו ממנה הוראות אפיה אך שוב נשרף המאפה בתחתיתו ובצדדיו בעוד שחלקים ממנו נותרו לא אפויים. לאור זאת הפנתה אותנו לבנה למעבדת שירות לצורך תיקון התנור.

חזרנו שוב אל החנות החזרנו להם את הטוסטר וביקשנו שיחליפו אותו במכשיר תקין , אך נעננו שלפי נהלי שקם אלקטריק לאחר המכירה הטיפול בלקוח נעשה ע"י הספק – ניופאן. לאחר שהתעקשנו שמכיון שהמכשיר לא סופק תקין עליהם לטפל בבעיה הסכים מנהל החנות מר משה דהן לפעול "לפנים משורת הדין" (לדעתו..) ולהתקשר בעצמו אל הסוכן של ניופאן – יוסי. בהתחלה הסוכן רצה לתת שוב הוראות אפיה אך בסוף הסכים לראות את המכשיר בביקורו הקרוב בחנות וסוכם שנבוא לחנות עם החומרים הדרושים לאפיה והסוכן יאפה.

ניסיונות האפיה בטוסטר ע"י יוסי הסוכן נערכו במחסן/מטבחון החנות. לאחר כחצי שעה כאשר העוגה נחרכה בחלקה בעוד חלקה האחר היה עדיין לא אפוי הגביר יוסי את החום בתנור וכיוון את הטיימר לרבע שעה נוספת. בתום "ההארכה" היה המאפה שרוף בתחתיתו ובחלקו הפנימי הימני. כיבדנו את עובדי החנות אך גם הם לא הצליחו לאכול מהמאפה.

יוסי טען שהטוסטר תקין אך הבעיה במתכון, ובחוסר הבנתנו את שיטת הקוורץ בה פועל התנור. חשוב לציין שבטוסטר אחר שלנו המתכון מצליח להפליא.

סגן מנהל החנות מר משה עמר שנכח בחנות התקשר למרכז של חברת שקם אלקטריק וביקש אישור לביטול עיסקה, אך סורב מכיון שלטענת סוכן ניופאן המכשיר תקין. החנות שלחה את המכשיר למעבדת ניופאן ואנחנו קיווינו ששם יגלו שהמכשיר פגום.

לאחר זמן רב, ולאחר שתקשרנו אל שירות ניופאן, הודיעו לנו מהחנות שנבוא לקחת את הטוסטר מכיון שלטענת ניופאן הוא תקין ושהבעיה שלנו היא מול ניופאן ולא מולם. עובדי החנות מודעים לבעיה בטוסטר אך לטענתם נהלי שקם אלקטריק קובעים שאחרי המכירה הלקוח צריך לפתור את בעיותיו בעצמו מול הספק ולכן הם מנועים מלהתערב וזאת למרות שהטוסטר סופק לא תקין והוחזר לחנות פחות משבועיים לאחר הקניה.

עקב הטירטורים הרבים והיחס המזלזל איננו מעונינים יותר בקשר עם ניופאן ושקם אלקטריק ואנו מבקשים לבטל את העיסקה ובנוסף לקבל פיצוי על ההוצאות בגין מאפים רבים שנשרפו ועוגמת נפש.

כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה ופיצוי פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח מטופל ישירות מול היבואן ונותן השרות חברת ניופאן בע"מ. תגובה:
נמצא בטיפול מול הלקוח והיבואן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה