פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיפוק דגם שונה מדגם שהוזמן. נושא התלונה:
יחזקאל ירדנה יחזקאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף אשדוד -פאור סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תאריך 27.03.07הזמנתי תנור סאוטר משולב דגם MXC66-R דגם מעוגל כפי שראתי בתצוגה. לא פתחתי את האריזהעד יום ראשון 1.4. שהגיעה הטכנאי בשעה 15:30 לאחר שהטכנאי הלך שמתי לב שזה לא הדגם שהוזמן. הינו חייבים לנסוע ערב חג לצפון באותו יום ראשון. בחול המועד ב-4.4. בבוקר נסעתי לחנות מנהל החנות שמעון אמר שהוא לא יכול לעזור לי יש לפנות לשרות לקוחות. ושרות לקוחות לא ענו. אמרתי למנהל החנות שעדין לא השתמשתי בתנור אבקש לחליף אותו .בטענה שאני חייבת להשתמש בו בחול המועד מכוון שאת התנור הישן תרמתי אותו. המנהל אמר שאת לא יודעת להשתמש והוא הפנה את משה (מנהל אזורי של אלקטר) שידריך אותי אמרתי לו שוב וגם למשה הבעיה היא לא בהדרכה אלה הדגם שונה ממה שהוזמן.מנהל החנות אמר ששירות לקוחות לא עונים והוא אישר לי להשתמש בחול המועד .בכול זאת השתמשתי רק בגז ובתנור לא השתמשתי . מנהל החנות אמר אם את רוצה אנ י יביא לך מהתצוגה ואני יורד600 ש"ח לא הסכמתי. אמר שאין להם את הדגם שמכרו לי בקשתי לבטל את העסקה הוא לא הסכים. עשיתי בדיקה בכל החנויות באשדוד ונאמר לי שהדגם קיים.בדקתי גם באתר האניטרנט של אלקטרה והדגם קיים
אבקש ליצור איתי קשר דחוף ולהחליף את התנור, או לבטל את העסקה.

בתודה
ירדנה יחזקאל
טעות בהספקה סוג הנזק :
להחליף את המוצר למוצר שהוזמן (מס' הזמנה 121624227) או לבטל את העסקה. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
התלונה טופלה מול הלקוחה .הוסבר שדגם התנור שונה ע"י היצרן
הגברת החליטה לבטל את העסקה ולקבל את כספה בחזרה
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה