פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
יקר יוםטוב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ישפארו סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
ב6/5 רכשתי מקרר הובטח לי שתוך 2-3 ימים אקבל תשובה לא קיבלתי תגובה לאחר שהתקשרתי נאמר לי שהאספקה תבוצע ב13-14/5 ב13/5 התקשרתי ענה לי מנהל החנות ומבדיקה שערך נמצא שאין מקרר זה במלאי הוא התנצל על כך ואמר לי שאקבל פיצוי מוצר ללא מעמ ואי תשלום בגין ההובלה ואז שוב הובטח לי שההספקה ב17/5 ב16/5 בשעה 9 בערב קיבלתי טלפון מהחנות שההספקה תהייה שבוע הבא וזאת אחרי שאמרתי להם שהמקרר שברשותי התקלקל וכל יום אני זורק מוצרים וכל יום קונה מוצרים כעת אני במבוי דרכים אם לבטל או לא מצד אחד אני זקוק למקרר ומצד שני אין לי אמונה ברשת בעודי כותב לכם קמו הילדים והחלב התקלקל ויצאו מהבית ללא שתיה
עוגמת נפש סוג הנזק :
הספקה מהירה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציג שרות שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה