|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
פאוור סנטר - נס ציונה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע (ביום שבת) ניגשתי לשקם אלקטריק בנס ציונה והתעניינתי לגבי מזגן 1 כוח סוס של אלקטרה.
ניתנה לי הצעת מחיר 2200 ש"ח כולל מע"מ, החלטנו לחכות עם ההחלטה ולבצע סקר שוק.
ביום ראשון ראינו פרסומת בטלויזיה לפיה ביום חמישי הקרוב תהא הנחת מע"מ בכל החנויות של שקם אלקטריק על מזגני אלקטרה.
הגענו ביום חמישי ועלות המזגן "קפצה" ל 2500 ש"ח כולל מע"מ ולאחר הנחת המע"מ העלות היא שוב 2200 ש"ח בערך.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הנחה אמיתי על המחיר שנמסר בהצעת המחיר הראשונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
רשת שקם אלקטריק יוצאת במבצעים שונים מידי פעם.המחיר הראשוני אותו קיבלה הגברת
בן עטיה היה במסגרת מבצע .לאחר מס' ימים הוחלף המבצע במבצע אחר ועל כן חל
שינוי במחיר המוצר.
למרות האמור החלטתי לשלוח לגברת תווי רכישה בסך 150 ש"ח.
אשמח באם הגברת תיצור קשר עם משרדי חברתנו ע"מ שנוכל לשלוח זאת לביתה.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|