פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום , איכות שרות ואמינות נמוכים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי קומפי בשקם באר שבע . נתקלתי בשרשרת של ליוקיים כולל מוצר פגום שמכר נמכר לי במסווה של מוצר חדש שלא נפתח . פניתי לשרות לקוחות באתר שקם . שם מתחייבת החברה למענה ללקוחות עד שני ימי עסקים . חלפו למעלה משבעה ימים ואל זיכיתי לכל פנייה מצד שרות הלקוחות . גם לא לאחר שתזכרתי אותם והדגשתי בםניהם כי אמנת השרות שלהם מציינת חזרה ללקוח עד שני ימי עסקים .
לצערי , אין קול ואין פונה ומתעניין . רציתי להעלות את סיפור תלאותיי ברכישת המוצר אך מסתבר שהשקם לא מעוניין לשמוע את לקוחותיו ובוודאי לא לשמוע את הביקורת שלהם כלפי החברה וחבל .
פגיעה באמינות , עלבון . סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציג שם ותפקיד:
יעל שלום.
ביום 4.6.07 נשלח אליך אימייל חוזר ובו בקשה לציון מס' הטלפון שלך וזאת ע"מ
שנוכל לשוחח איתך .לצערי עד היום טרם התקבלה תשובה ממך.
במהלך היום מחלקת שרות תיצור איתך קשר בטלפונים שהשארת באתר זה
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה