פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות אחרי קנית מקרר נושא התלונה:
לוי אני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל 15 א.תעשיה חדש כתובת:
גנדן - פולג - נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 30/07/2007 קניתי מקרר בסניף של שקם אלקטריק בקנוין BIG בפולג נתניה, אמרו לי שהמקרר נמצא במלאי ושלמחרת ייתקשרו אלי כדי לקבוע מועד משלוח. השארתי מס' נייד מכוון שאין אף אחד בבית. אחרי יומיים שלא התקשרו פניתי לסניף בטלפון 4 פעמים והשארתי הודעה שיחזרו אלי, פעם המוכר עוד לא הגיע, פעם היה בהפסקה, פעם היה עם לקוח. בסוף היום בסביבות 20:00, שוב התקשרתי ושוב היה עם לקוח , אז התעצבנתי ובקשתי לדבר אתו מייד, הוא ניגש לטלפון, אמר לי שהתקשר הביתה כי איבד את מספר הנייד שלי, הבטיח לי לבדוק מה קורה עם המקרר, ולחזור אלי. שוב לא חזר אלי אז למחרת אחרי ניסיונות רבים, הצלחתי לדבר עם מנהל הסניף. הסברתי לו את כל הסיפור ואמר שיטפל בי אישית ובאמת קיים את הבטחתו , ואפילו נתן לי פרקולטור כפיצוי. כאשר אחרי יומיים הגיע המקרר, בלי הפרקולטור. התקשר בהמשך שליח שרוצה להביא לנו את הפרקולטור בתמוחה של 45 ש"ח דמי משלוח, בקשתי שישים אותו בסניף. היינו כבר יום רביעי 08/08. ביום שישי הלכתי לבדוק בסניף מה קורה, אין פרקולטור, פגשתי את המוכר שכלל לא התנצל, אמר שישבדוק מה קורה עם הפרקולטור, הבטיח לחזור אלי ביום ראשון 12/08, היום יום שני ואני עדיין מחכה לטלפון שלו, שם המוכר הוא אייל. אגב זנ כבר מקרא שני של בעית שירות בסניף.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פרסום של המקרא והתייחסות פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה