סירוב לביטול עסקה בעקבות קבלת מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/8/07 הגיע לביתי המקרר שהוזמן לאחר בדיקת המקרר נמצא שהוא שרוט בחלקו העליון וישנו קילוף צבע בצידו השמאלי ,
מאד מאוכזבת התקשרתי לסניף בבאר שבע ונתקלתי בשירות גרוע וביחס מזלזל .
בקשתי לביטול העסקה נוכח המוצר הפגום שקיבלתי נענתה בשליליה .
האין זוהי זכות הצרכן לבטל עסקה בקבלת מוצר פגום תוך 14 יום מבלי שנעשה שימוש במוצר?
בפניות חוזרות ונשנות לשירות הלקוחות נעננו על ידי נציגה בשם עינב שטענה כי לא ניתן לבטל את העסקה , לא ניתן לשוחח עם מנהל ולא, לחברה אין מחלקת פניות הציבור . וכמובן דאגה להוסיף כי: ,קיבלת מוצר פגום תשתמשי במוצר פגום " . לקח קצת זמן להתאושש מהתגובה , אבל כעת אני פונה אליכם .
רק ביקשתי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר חזרה כי אחרי הכל
על איכות ושירות לא מתפשרים .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה ופיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|