פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אלקטרה EL2522W,לבן, מס' דגם 7002261070 , קבלה מס' 160850196 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שבעת הכוכבים - הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מעת הקניה ועד היום הזמנו שירות ארבעה פעמים, - בכל רבעון.
להלן רשימה מפורטת של הבעיות בגללן פנינו למחלקת השירות:
1. 11.04.06 (חודש לאחר הרכישה) – החלפת מדף.
2. 05.09.06 – הופעת קרח בתא המקרר והמקפיא, כתוצאה מכך קפאו, התקלקלו ונזרקו הפירות והירקות אשר אוחסנו בתא המיועד להם, וכן כמה מוצרי מזון נוספים.
3. 22.06.07 – המקרר לא קירר, לא בתא המקרר ולא במקפיא. כתוצאה מכך נזרקה כל תוחלת המקרר שהתקלקלה, בין היתר מוצרי מזון יקרים שנועדו לילדים קטנים.
4. 08.08.07 – המקרר שוב אינו מקרר ושוב נאלצנו לזרוק את כל תוחלתו עקב קלקול המזון.
5. כיום המקרר אומנם מקרר, אך שוב נוצר קרח וקופאים הפירות והירקות המאוכסנים בתא המיועד לכך, כך שלמעשה שבנו לנקודת ההתחלה.

בעסקה זו שותפים שני צדדים: החברה שמכרה לנו את המקרר ואנו – הקונים. כקונים, אנו עמדנו בכל התחייבויותינו, שילמנו את המחיר של המקרר במלואו ובזמן – 6,894.00 ₪. החברה שמכרה את המוצר לא עמדה בהתחייבויותיה מכיוון שאנו קבלנו מוצר לא איכותי ולא תקין. לאחר סיום תקופת האחריות, המוצר יהפוך למכונה השואבת את כספנו ומעבירה אותו לחברת השירות! עלות מוצרי המזון שנזרקו מתקרבת לעלות המקרר עצמו.
מצב זה לא מתקבל על הדעת בשום צורה! אנו דורשים להחליף את המקרר ולקבל החזר כספי על הנזקים הכספיים שספגנו בגלל אי תקינותו וכן על עוגמת הנפש.
נפשי סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה