פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלוויזית LCD לא תקינה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון, רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-17.10.07 אבי רכש טלוויזית LCD מדגם פיליפס 37 אינץ'. המכשיר סופק ב-19.10 וב-23.10 הגיע הטכנאי להתקנת הטלוויזיה בשעה 12:40 (מה שאילץ את אבי לא ללכת לעבודה באותו היום) כשהטכנאי הגיע התגלה כי המכשיר לא תקין ואינו פועל הוא אמר לפנות לשירות לקוחות וכך עשינו. בשירות לקוחות הפקידה אמרה שהיא תשלח טכנאי ביום ב' ה-29.10 ורק אז יש טכנאי פנוי. לשאלתו האם עד אז יצטרך להמתין לטכנאי שיבוא לראות מה הבעיה ולא תהיה לו אפשרות לצפות בטלוויזיה נהנה בחיוב ואפילו ללא צורך להתנצל או לעשות מאמץ קטן להקדים את הנושא. אינני מבינה מדוע אנו צריכים להמתין לטכנאי מס' ימים לא מבוטל ושוב להפסיד יום עבודה כדי שיבוא לראות מה הבעיה. הרי קנינו טלוויזיה מרשת המתיימרת להיות בין המובילות בשוק האקלטרוניקה ולא מוכרות מוצרים פגומים או סוג ב'. כך שאם קנינו במיטב כספנו את הטלוויזה לכל הפחות היה צריך להתנצל ולשלוח לנו מכשיר חילופי/חדש מיד. בעקבות כל חילופי הדברים האלו החלטנו שברצוננו להחזיר את המכשיר ולקבל החזר כספי מלא. הורי ניגשו לסניף עם המכשיר בקופסא המקורית וביקשו להחזיר אותו שם נתקלנו בגישה מלגלגת ומתנשא וכמובן שחוץ מלחזור ולומר תפנו לשירות לקוחות (מה שעשינו וידינו לא צלחה להגיע לכל הבנה) לא ניתן שום שירות אנושי לחלוטין. כאשר יצרו עימי קשר טלפוני וביקשתי לדבר עם האחראי של החנות שמעתי אותו צורך מעבר לקו, אני לא רוצה לדבר עם אף אחד ומחר שתתקשר לשרות לקוחות. האם העובדה שהורי מבוגרים זו סיבה להתעמר בהם ולהפגין יחס מזלזל מתנשא. ומכיוון שאנו מרגישים שנפלנו על חברה/עובדים אשר מבזים את הלקוח הקטן ואת חוסר יכולתו לעשות משהו כדי להחזיר את הגלגל ואנחנו צודקים במקרה זה. ועדיין מתנהגים אלינו כאילו אנחנו מעיקים עליהם. ואנחנו אלו שלא בסדר בכל הסיפור, אנו פונים ומבקשים את עזרתכם.
בזבוז זמן, עלבון ומורת רוח שאין כדוגמתה. סוג הנזק :
ביטול העסקה לאלתר פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה