פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקם אלקטריק איבדו לקוחות טובים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת בילו, רחובות כתובת:
צומת בילו, רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן פרטי התלונה כפי שנכתבו והופנו למנהל המשמרת של החנות מר חמדי , על פי בקשתו. המכתב המקורי נשלח איליו ב30 באוקטובר אך טרם קבלתי תשובה .
לחמדי שלום רב
אתמול, 29 באוקטובר, 2007 הייתי בחנותכם שבצומת בילו וקבלתי קומקום חדש כתחליף לקומקום שמסרתי לתיקון- תודה לך !
למרות זאת, כפי שהובטח, אני מוצאת לנכון לתמצת את מסכת הארועים שחוויתי מאז מסירת הקומקום המקורי לתיקון.
לצערי- עקב ארועים אלה לא אני ולא בני משפחתי ומכרי נקנה בעתיד ברשת שקם אלקטריק.
אודה לך מאד באם , כמנהל משמרת בחנות,תואיל להעביר את מכתבי לשרות הלקוחות של שקם אלטריק ולדאוג שאקבל בהקדם מענה הולם, אנא שלח לי גם את הכתובת למכתבים ואת מספר הטלפון של שרות הלקוחות שלכם והנהלת שקם אלקטריק.
תודה רבה לך על השרות והאכפתיות
יוספה צור


ב 10 באוקטובר 2006 רכשתי בחנות שקם אלקטריק בצומת בילו קומקום משוכלל של פיליפס מדגם 4D4665, קבלה מספר 161118229 בסך 349 ש"ח
יצויין כי כשהגעתי לחנות לא התכוונתי להוציא סכום כה גבוה עבור קומקום חשמלי, אולם המוכר שכנע אותי כי הקומקום מאד משוכלל ומצויד במנגנון מונע אבנית
בדיעבד-לא דובים ולא יער- הקומקום אמנם הרתיח מים כמו כל קומקום אחר אך בוודאות ייצר אבנית כמו כל קומקום אחר ועבר ניקוי כל 2-3 שבועות במים ובחומץ על פי הוראות היצרן
שאלה ראשונה- מדוע מוסרים מידע לא נכון לקונה ?
ב22 בספטמבר 2007 הקומקום פסק לפעול. הבאתי אותו לחנות שקם אלקטריק בצומת בילו ביום 23 בספטמבר לתיקון. סבטלנה שקבלה אותי הבטיחה כי תוך שבועיים ( עקב החגים) יתוקן ויודיעו לי.
מכיוון שלא שמעתי דבר מן החנות- פניתי כעבור שבועיים וחצי ונעניתי על ידי סבטלנה כי " הקומקום עדיין לא הגיע"... כשבקשתי לדעת מתי יגיע נאמר לי כי אין לה מושג ופשוט צריך לחכות שיגיע. ביקשתי בכל זאת שתעקוב עם הסוכן והבטיחה לשוב אלי. באותו ערב.. אך... דבר לא קרה
שאלה שניה- מדוע מבטיחים ללקוח דבר ( תוך שבועיים / נחזור עם תשובה וכו ") ולא מקיימים ?
התקשרתי כעבור יום נוסף לחנות וענה לי אהרון- גם הוא חזר על אותו מסר " הקומקום לא כאן ואין לי מושג מתי יגיע"... "אין לי דרך לברר מתי יגיע".... כשציינתי כי אין לי ולמשפחתי שום דרך סבירה להרתיח מים הציע בבדיחות " אז אזמין אותך לכוס קפה"
בקשתי מאהרון לדבר עם מנהל החנות וענה לי בבוז כי המנהל איננו ואיננו יודע מתי יהיה. ביקשתי להשאיר לו הודעה שישוב אלי אך בצורה מפתיעה המנהל לא חזר אלי ( נאמר לי ששמו ירון)
שאלה שלישית- האם אנשי שקם אלטריק מקבלים הכשרה מינימלית לשרות לקוח/ גישת שרות והימנעות מגישת "הראש הקטן"
התקשרתי ביום שלמחרת לחנות וענתה לי בחורה אחרת ( אינני זוכרת את שמה.. אולי מיה ?? ) שענתה שוב כי " הקומקום איננו ואיננו יודעים מתי יחזור"... כששמעה את סיפור התלאות שלי ציינה כי אם לא אקבל אותו עד למחרת אקבל קומקום זהה וחדש. ביקשתי גם ממנה לדבר עם המנהל והבטיחה להשאיר לו הודעה כי איננו...למותר לציין כי המנהל לא שב אלי גם במקרה זה
הגעתי לחנות כעבור יום ובקשתי את המנהל.... כמובן שלא היה בחנות ( מתי הוא עובד אם בכלל ???) אך אחד העובדים הראה לי כי הפתק עם שמי ומספר הטלפון שלי היה מודבק בצורה בולטת על מסך המחשב שלו... מעניין ... ( לפחות אני יודעת כי קבל את הודעתי)...
שאלה מספר 4- מדוע המנהל מזלזל בלקוחות ואינו שב אליהם אחרי 2 תזכורות ? מדוע המנהל אינו זמין בשעות העבודה הרגילות של החנות ?
במהלך ביקורי בחנות פגשתי את חמדי, מנהל המשמרת... להבדיל מאחרים- חמדי ניסה לעזור לי אך היה די מוגבל ... אחרי שתבעתי פתרון- דיבר בטלפון עם הממונים עליו ( איני יודעת מי בדיוק) ודאג לי לקומקום חלופי זמני והבטיח פתרון עד סוף השבוע הבא ( 5 שבועות מאז שמסרתי את הקומקום לתיקון)
התקשרתי לחנות ביום ה ( לקראת תום השבוע) ונאמר לי כי הקומקום עדיין לא חזר ( היכן מעבדת התיקונים של פיליפס ? על הירח ??? ) אך הובטח לי פתרון עד יום ב בשבוע הבא
ביום א בערב התקשרו אלי מן החנות והזמין אותי לקבל קומקום חדש
לסיכום-
כלקוחה וותיקה וטובה של שקם אלקטריק ( שרכשה רק לפני כשנתיים "מטבח שלם"- מקרר, מיקרוגל, תנור, כיריים חשמליות ועוד) אני חשה פגועה ומושפלת מן החוויה הקשה שעברתי.
אודה לך מאד אם תואיל להעביר העתק ממכתבי זה לשרות הלקוחות של שקם אלקטריק ולדאוב שאקבל תשובה הולמת בהקדם.

בתודה ובברכה
יוספה צור
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה