פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תודעת שירות נמוכה ביותר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' הנביאים 17,רמה"ש כתובת:
קניון ערים-כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בוצעה קנייה של אוזניית bluetooth(motorola)h3.בתאריך 16.11.07.
המקום:קניון ערים-כפר סבא.
את הקנייה ביצעו חבריי לכבוד יום ההולדת שלי.
למזלי וגם לצערי ירשתי מאבי אוזניים קטנות מהממוצע.
האוזנייה שנרכשה גדולה לאוזניי.
הלכתי לתומי לסניף בהרצליה בקניון שבעת הכוכבים.הם מטעמם הפנו אותי לשירות לקוחות מטורולה.
שאלתי גם את שירות הלקוחות מוטורולה, ברעננה-הם אמרו לי שהם בודקים תקינות מוצר לחלוטין.
סבבה.
התקשרתי גם לאמ"צ בתל-אביב-הם צריכים אישור מהסניף בכפר סבא.אמרתי ננסה מה יכול להיות..
משניסיתי את המוצא האחרון בחנות עצמה בקניון ערים בכפר סבא,כפר התחלתי לקבל תג'ננה.
ומדוע?
1.פתק ההחלפה שברשותי+הקבלה לא מספיקים דיים בכדי לקבל מוצר אחר התואם לי.הם רוצים את האריזה.
אבל האריזה כבר לא ברשותי,כי לא חשבתי,לתומי,שתיווצר בעיה.
2.מסתבר שאם פתחתי את האריזה "לא ניתן לעשות שום דבר".
אז מה הטעם לפתק ההחלפה והקבלה???כדי שידעו מתי בוצעה הרכישה??מה?בכדי למסגר את פתק ההחלפה לאלבום תמונות??!
וגם אם הייתי משאיר את האריזה,לאחר שפתחתי אותה לא היו מחליפים לי את האוזנייה אלא מביאים לי משהו אחר.אבל נעזוב את זה.
3.מה שמטריד אותי יותר זו האטימות של החנות לבוא לקראת הלקוח.
4.אני לא בצעתי את הקנייה.
5.לא הייתי יכול לדעת שהאוזנייה לא תתאים לאוזן שלי,אם לא הייתי פותח בדיעבד את האריזה.כי עדיין אינני מבין דגול בדגמים.
בקיצור:המוטו של החנות הזו:
פתחת=נדפקת
זה כמו: שברת=שילמת.
בחיים שלי לא ראיתי תודעת שירות כזו נמוכה.
יצאתי מאוכזב ופגוע.
ונעזוב את זה שחבריי באו מרצון טוב לעשות לי הפתעה ליום-הולדת.
פתחת=נדפקת! סוג הנזק :
לסגור את החנות פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה