פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגמים במקרר חדש< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יריד חבר - גני התערוכה תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כבר בעת הפריקה של המקרר החדש ציין המוביל שיש דפיקה בדופן הצדדית הימנית למטה. מיד כשהלך ניגלה סימן גם בדלת הפריזר (בחזית).
בגלל לחץ הזמן קיבלנו את המקרר ומאז אני מנסה ללא הצלחה לקבל את התיחסות החברה בנוגע לפיצוי. מכתב בנושא נשלח אל שירות הלקוחות באימייל ובדואר ובנוסף השארתי את פרטי בשיחה טלפונית עם שירות הלקוחות, אך איש לא חזר אלי והמכתבים לא נענו. בנוסף, לא קיבלנו את תעודת האחריות על המקרר ואשמח מאוד אם ישלחו לי אותה בהקדם.

מס' הזמנה: 121899685
מס' תעודת משלוח: 800-0021681
דגם המקרר: אמנה ST558W לבן. מק"ט 110522221894
נקנה ב: יריד חבר - גני התערוכה תל אביב בתאריך 4/09/2007.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי + שליחת תעודת אחריות פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה