פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ואי אספקת החלק החסר נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צומת קרית אתא כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.
רכשתי כיריים דלונגי ארוז חדש. תעודת משלוח מס' 146643506.
למחרת הגיע הטכנאי להרכיב את המוצר ועם פתיחת האריזה התברר שחסרה הרשת שמעל המבערים. הוא צלצל ודווח בנכוחותי לממונים עליו. נאמר "בעוד יום יומיים תקבלו". בינתיים הרכיב את הכיריים על הגז. אני יכול לבשל רק על שני מבערים.
היום התקשרתי לחנות וגם לחברה הנותנת השירות. נענית בתשובות שלא סיפקו אותי כלל וכלל ויותר מזה העלו את חמתי. "תקבל את החלק בעוד כמה ימים". אני בעל משפחה ואני לא יכול להנות ולבשל על הכיריים שרכשתי ממיטב כספי.
תוך כדי השיחה מנהלת החנות,אודליה,כינתה אותי "המפגר".(השיחה מוקלטת,שוקל להגיש תביעה) החוצפה פרצה כל גבול. האמינות שואפת לאפס,יחס של זלזול בלקוח פוטנציאלי,עוגמת נפש, בזבוז זמן,הוצאות על שיחות טלפוניות.
אבקש את טיפולכם המהיר+פיצוי נאות על כל הנאמר לעיל.
בזבוז זמן אי יכולת להשתמש במוצר סוג הנזק :
לשלוח את החלק החסר(חדש) בדחיפות +פיצוי נאות על הנזק שנגרם לי. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה