פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר פגום< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת - פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/02/08 רכשו הורי ,מחנות שקם אלקטריק בקניון אבנת,מקרר אלקטרה
דגם EL467 .מספר ימים לאחר התקנתו בביתם ,הורי הבחינו בכך שתא ההקפאה מתמלא קרח. חשוב לציין שזהו מקרר No Frost אשר אמור לעבוד בשיטת ה"קירור היבש" וללא יצירת קרח. הוזמן טכנאי לבדיקת הבעיה ,הטכנאי לא הצליח לאתר את מקור הבעיה וטען שהורי לא סוגרים טוב את תא ההקפאה ולכן נוצר הקרח.במשך מספר ימים בדקו הורי את נושא סגירת דלת המקפיא וכמובן שהדלת היתה סגורה היטב (חוץ מהמקרים שפותחים אותה להוצאת מצרכים כמובן ).הם פנו שוב לחברה הנותנת את השירות ונשלח שוב טכנאי,אך גם הפעם ללא תוצאות וההסבר של הטכנאי היה זהה. אני חייבת לציין כי אמנם הורי הם אנשים מבוגרים אך בעלי אינטליגנציה תקינה (אפילו גבוהה מהממוצע ).ברור שהבעיה איננה בתפעול לא נכון של המקרר,אלא בפגם כלשהו במוצר עצמו.
הם פנו מספר פעמים בכתב וטלפונית לסניף של שקם אלקטריק ,שם רכשו את המקרר .בקשתם היא להחליף להם את המקרר במוצר אחר .

כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר הפגום במוצר אחר פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה