פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומזלזל נושא התלונה:
בואנוס אהרון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.4.08 רכשתי טלויזיה LCD TOSHIBA בתערוכה של חבר בגני התערוכה. כשרציתי לקנות, התנפלו עלי חמישה סוכנים, נחמדים וחייכנים, הציעו לי קפה, ולבסוף שכנעו אותי לקנות את הטלויזיה ועוד מהתצוגה!!!! הובטח לי שהמכשיר יסופק יום לאחר סגירת התערוכה, היינו 17.04.08. לא דובים ולא יער!!! לאחר אין ספור טלפונים עם מח' לקוחות ומח' שירות ומי יודע מי עוד, רצו לספק לי את הטלויזיה לאחר סיום חופשת הפסח. רק לאחר דין ודברים מיגע ואיום על ביטול ההזמנה , הובטחה האספקה לתאריך 24.4.08. ואכן הטלויזיה הגיעה אבל....לא באריזה מקורית, מלוכלכת, ללא ספר הוראות הפעלה, ללא שלט, כבל החשמל חתוך ללא תקע, מה עוד אתם רוצים???? כאשר התקשרנו לשירות לקוחות לשאול מה קורה פה, התשובה היתה שאין מה לעשות יש להמתין עד יום ראשון. שירות גרוע , מזלזל ומחפיר שאין בכוונתי לעבור עליו בשתיקה!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מידי בבעיה היה עוזר וכמובן התנצלות גדולה ופיצוי הולם על היחס המחפיר. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה