פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת טלויזיה פגומה נושא התלונה:
אליצור רואי ישראל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כשבוע וחצי לאחר התקנת טלויזית "LCD 37 של פיליפס התגלה פיקסל שרוף,דבר שגורם לפס אדום לאורך המסך ותופעה נוספת לא ידועה שגורמת לעיוות של התמונה בגוון ירוק על כל המסך.
פניתי בחול המועד פסח לשירות ושלחו טכ' למחרת שקבע שנשרף פיקסל ולא ידע
להסביר מהי התופעה הנוספת ואמר שהטלויזיה תוחלף ויעדכנו אותנו..
לאחר מס' ימים שלא יצרו קשר פנינו לשירות ואז נאמר שהם רוצים לקחת את הטלויזיה לבדיקה אך כמובן שסרבנו הכל תוקף מאחר ומדובר בטלויזיה חדשה לחלוטין שנמצאת בקושי שבוע וחצי בשימוש ודרשנו להחליפה באופן חד משמעי ונאמר לנו שיעבירו הבקשה שלנו הלאה לחברה(אלקטרה),לאחר שבוע וחצי נוספים של דממה פנינו בעצמינו לשקם אלקטריק ולהנהלת אלקטרה ושם מסרו שלא יאשרו החלפת המכשיר ללא לקיחת הטלויזיה לבדיקה במעבדה,בנתיים עבר חודש וחצי ממועד התלונה ואנו עדיין עם אותו מכשיר תקול,לא עזרו כל פניותינו לשירות ולהנהלת החברה והם עדיין מתעקשים שלא להחליף טלויזיה פגומה שהיתה בשימוש כשבועיים,האם זו בקשה מוגזמת?!?!
זה לא השרות המגיע לצרכן שרוכש מכ' טלויזיה ב 7000 ש"ח מחברה שלכאורה "אמינה".
אנו שוקלים להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות,מערכות עיתונים וגופים נוספים באם העקשנות תימשך.
החלפת הטלויזיה בחדשה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה