פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוכרת חוצפנית ואי התייחסות החברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נכנסתי לחנות שקם אלקטריק במטרה לברר לגבי רכישת מדפסת. מייד בהיכנסי, עוד לפני שהספקתי להוציא מילה מפי, התנפלה עלי המוכרת ואמרה: "אני מבינה שאת לא מאילת, רק שתדעי שהמחירים פה כוללים מע"מ". המומה ופגועה, הערתי לה שבכל זאת אני מבקשת לבדוק את מחירה של מדפסת מסויימת. לא משנה העובדה שמחירה של המדפסת היה יקר ב 50 ש"ח מאותה מדפסת בחנות סמוכה - מה אכפת למוכרת מאיפה אני, וכמה כסף יש לי, ואם אכפת לי אם המחירים כוללים מע"מ אם לאו ? אולי אני מליונרית שלא אכפת לה כן מע"מ או לא מע"מ ? האם זו ההדרכה שמקבלים המוכרים ברשת שקם אלקטריק ? זאת ועוד - כאשר נכנסת לאתר החברה, שלחתי תלונה אשר הם מבטיחים כי יענו עליה תוך שבוע או שבועיים של ימי עבודה. למותר לציין כי עד כה לא קיבלתי שום מענה. אכן, מעורר כבוד. לא אכנס אליהם לעולם, ולא רק כי הם יקרנים אלא כי הם פשוט מ א כ ז ב י ם.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
שמחה אושרוביץ - מנהל ש שם ותפקיד:
על מנת שנוכל להמשיך ולבדוק את הנושא עלינו לקבל פרטים נוספים כגון: פרטי הזמנה באיזה סניף נרכש המזגן ומתי? על שם מי ההזמנה וכו'? תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה