פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל 15, א. תעשיה חדש, נתניה כתובת:
גנדן- נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: מיקסר קיצ'נאייד KSM150EAC

אנו פונים אליכם בעקבות אי קבלת שירות אמין, יחס משפיל מצוות המוכרים וההנהלה, וכן עוגמת נפש אשר חווינו בחודש האחרון בסניף שקם אלקטריק - גנדן, נתניה.

כלקוחות, לקוחות קבועים, לקוחות נאמנים, אשר ביצענו רכישות רבות מסניפכם ברננים, רעננה.
בסניף הנ"ל תמיד קיבלנו שירות אדיב ואמין ויחס נאות הן מצד צוות המוכרים והן מההנהלה.
הרכישות שביצענו בשנתיים האחרונות כללו: מקרר אמנה, תנור סאוטר, מיקרוגל סאוטר, 3 טלויזיות תושיבה, מכשיר MP3 ומוצרים נוספים.

בתאריך 3.3.08 רכשנו מיקסר מסוג קיצ'נאייד KSM150EAC , מספר הזמנה 122152839, בסניף שקם אלקטריק - גנדן , נתניה מאופיר כץ.

בתאריך 17.7.08 , יום חמישי, ארבע חודשיים בלבד לאחר הקנייה ושימוש קצר במוצר נאלצנו להגיע לסניף בגנדן עם המכשיר היות והוא הפסיק לפעול ואף גרם לקצר חשמלי בכל הבית.
פנינו לאחת המוכרות עם המוצר הפגום והסברנו לה את הבעיה. הנ"ל ערכה שיחת טלפון בנוכחותינו לסוכן של חברת ניופאן, חנן. לאחר שיחה זו נאמר לנו שביום ראשון, 20.7.08 , ילקח המכשיר למעבדה לבדיקה. היות וזהו מכשיר יוקרתי הובטח לנו כי המכשיר יוחלף לאחר שתעשה בדיקה במעבדה.
חלף שבוע ולא זכינו לקבל תשובה כפי שהובטח לנו. יצרנו קשר טלפוני עם הסניף, מר אופיר כץ אמר כי המיקסר עדיין מצוי בסניף ולא נשלח לבדיקה היות ולדבריו הסוכן של ניופאן לא מגיע כל שבוע לעיתים אף אחת לשבועיים ויותר.
לאורך כל השבוע יצרנו קשר טלפוני וכל הזמן נאמר לנו כי יחזרו אלינו "עוד היום" עם תשובה אך מעולם לא חזרו.
כך חלפו להם יותר משבועיים של המתנה בסבלנות, בידיעה שבסוף נקבל את השירות הטוב ביותר לו אנו רגילים משקם אלקטריק בסניף רננים.

בתאריך 3.8.08 החלטנו שחלף מספיק זמן והגענו לסניף. הפעם פנינו ישירות למנהל הסניף,יואב (לאחר שיחה
היום 7.8.08 עם המזכירה של הנהלתכם נאמר לנו כי שם המנהל אינו יואב אלא מה משה עמר וכי יואב הינו עובד שם וייתכן והוא סגן המנהל) , שיתפנו אותו ביחס שקיבלנו ואי קבלת השירות . יש לציין כי לא זכינו ליחס נאות ולתשומת לב הראויה אף ממנו, היות והנ"ל היה עסוק לאורך כל השיחה בבדיקת שלטי מזגן במשרדו, ואנו נאלצנו לעמוד במהלך השיחה.
הובטח לנו על ידי יואב כי הוא יחזור אלינו עם תשובה בנוגע למוצר הפגום עוד באותו היום. נתבקשנו להשאיר את מספרי הניידים שלנו, ואכן השארנו.
באותו היום בשעה 16:00 קיבלנו טלפון מאחת המוכרות אשר התבקשה על ידיו למסור לנו כי עדיין אין תשובה והוא יחזור אלינו למחרת היום.

אמש, יום רביעי, 6.8.08 בשעה 17:00 חזר אלינו מר אופיר כץ, אותו מוכר אשר כמצויין לא נתן את השירות הראוי לנו, ואמר כי המיקסר חזר מהמעבדה ועבר כיוון. וכששאלנו מה בנוגע להחלפה שהובטחה לנו נאמר לנו כי לא אושרה שום החלפה היות והמוצר תוקן.

עד כה אנו לא מבינים , היות והמוצר נמצא לא נמצא תקין ועבר כיוון מדוע לא הוחלף? וכן, מה הקשר בין מוצר מקצר לכיוון ?
יש לציין כי שאלנו את מר אופיר ותשובתו היתה כי הוא איננו יודע מאחר והוא לא טכנאי.

לאחר שגוללנו בפניכם את השתלשלות הדברים הלא נעימים אותם חווינו בחודש האחרון, אודות שירות לקוי ולא אמין, אנו רוצים להביע שעת נפש מיחס מזלזל ומשפיל הן מעובדי הסניף והן מההנהלה בגנדן, ללקוחות, בפרט ללקוחות קבועים כמונו. לא ציפינו ליחס גרוע, חוסר התייחסות ואי עמידה בהבטחות.
נאלצנו כל פרק הזמן הזה לרדוף אחרי עובדי הסניף הן בהגעה למקום והן בשיחות טלפון מרובות.

לסיכום, היות ואנו מודעים לאיכותם ויוקרתם של מוצרי קיצ'נאייד, אין זה עולה בקנה אחד עם טיפולם של עובדי ומנהלי סניף שקם אלקטריק- בגנדן, נתניה.
אנו דורשים לקבל את סכום הכסף אשר שילמנו בעבור המכשיר הפגום שרכשנו, מיקסר מסוג קיצ'נאייד KSM150EAC.

מן הראוי שנקבל הפעם את תשובתכם והתייחסותכם בנידון.

יש לציין כי הבוקר, 8.08.08 שוחחנו עם אורית, נציגת שירות הלקוחות, לאחר בירור קצר נאמר לנו שבמסגרת האחריות הניתנת, היבואן לא מסכים להחליף את המכשיר.
כמו כן, המשכנו בטיפול בפנייה לחברת ניופאן.
בברכה,



עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הכסף פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה