|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי במכשיר לקוי וזילזול בפניות אל הסניף |
נושא התלונה: |
שבת 24 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב29.4.05 רכשתי מערכת לנקו עבור גן ילדים, כבר בתחילת השימוש המערכת קרעה קלטות היות ולא היה לי זמן היות והתקופה היא סןף שנה"ל ואח"כ היה חופש גדול,מסרתי את המערכת לתיקון ב4.8.05. לאחר 5 שבועות חזר המכשיר מתיקון כשסיבת התקלה "הראש היה לא נקי" אולם הבעייה חזרה ושוב נקרעו קלטות. השבתי את נמכשיר לסניף ב24.9.05 ומאז ועד כה מתחמקים מנהל הסניף ושלוחיו מלטפל בבעייה. המנהל הבטיח שיטפל אישית בנושאב21.10 אולם מאז הוא איננו מוכן לדבר איתי.
|
החלפת המכשיר לחדש או לתקן ולהאריך את תקופת האחריות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמחה אושרוביץ - מנהל ש |
שם ותפקיד: |
על מנת שנוכל להמשיך ולבדוק את הנושא עלינו לקבל פרטים נוספים כגון: פרטי הזמנה באיזה סניף נרכש המזגן ומתי? על שם מי ההזמנה וכו'? |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|