אי מענה בשירות לקוחות ועיכוב בהגעה של הטכנאי |
נושא התלונה: |
יום שני 25 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אני לקוית שמיעה.
לפני שבועיים ביקשתי מבעלי (כבד שמיעה- יש לו ירידה קלה בשמיעה לכן יכול לדבר בטלפון) שיתקשר לחברה שקם אלטריק פתח תקווה (קניון אבנת) להזמין טכנאי שיבדוק את הבעיה שיש לנו במכונת כביסה. בשירות לקוחות אמרו לבעלי שיחזרו אליו, לא חזרו, התקשר שוב ושוב אמרו לו שיחזרו אליו תוך כמה דקות ולא חזרו.
ביום שבת 24.8 הלכנו לקניון ואז ניצלנו את זה שניכנס לחברה ולומר להם שלא מתייחסים בשירות לקוחות ושזה לא בסדר כי אנו צריכים שהטכנאי יגיע ויבדוק את הבעיה במכונת כביסה. אז אמרו שיבדקו את העניין ושאלו איזה ימים אנחנו רוצים שהטכנאי יבוא, אמרנו לו. למחרת ב-25.8 החברה התקשרה מיוזמתה ושאלה האם זה בסדר שהטכנאי יגיע היום ב8 לבין 9 בערב? אנו הסכמנו ושמחנו. באותו יום היינו בבית, חיכינו לטכנאי ולצערינו לא הגיע ללא הודעה מוקדמת.
למחרת ב-26.8 בעלי התקשר לחברה לבדוק למה הטכנאי לא פה ושזה ממש חוצפה שלא מודיעים שאינם מגיעים וכדומה. ובאמת שוב אמרו לו שיחזרו אליו ובעלי התעקש שלא יתנתקו אותו באמצע השיחה אלא שיענו על התשובה הישירה כי לא חוזרים לשיחה. הוא אמר להם מה זה פה משחקים? זה לא בסדר וכדומה. אמרו לו שיקבעו תאריך חדש להגעה של הטכנאי, אמרו לו שהטכנאי יבוא אלינו רק ב-1.9 כל כך הרבה זמן???? בסה"כ אנו מחכים שבועיים אז לחכות עוד שבוע שהטכנאי יגיע? מה זה השירות הזה? אי אפשר לא לעשות מכונה במשך שבועיים, הכביסה מתלמא לנו.כמובן שיש לנו אחריות במשך שנה ויש לנו עוד 4 חודשים לגמר האחריות.
אנו מרגישים שמזלזלים בנו, משחקים איתנו ומנצלים אותנו עקב היותינו לקויי שמיעה.
אשמח מאד אם תוכלו לטפל בעניין
אלינור ויזהר לוי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי והגעה של הטכנאי בהקדם האפשרי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|