|
|
|
|
|
|
יחס משפיל ולא הוגן של המובילים ואנשי המכירה |
נושא התלונה: |
לב לב מאיר |
שם/כינוי: |
יום שני 15 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשלצ מערב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי קניתי מקרר בקו בסניף שקם אלקטריק במערב ראשון ביום הקניה קבעו איתי עד שעה ארבע לאחר טלפונים רבים המוביל הגיע בשעה שבע וכאן זה לא ניגמר הם מגיעים ומחליטים לפרק את הדלתות בו בזמן שהמקרר עולה ברגל ולא במעלית שתי המובילים לא הראו נכונות בכלל לעשות משהו בנוסף עובדי הסניף נת נו יחס משפיל ולא מקצועי ולכן היחלטתי לבטל מיד את העיסקה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
יש לנזוף מיד במובילים ובעובדי הסניף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|