בעיה בלתי פתורה במקרר |
נושא התלונה: |
אדרי דליה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מבלי לפגוע בזכויות
בתאריך 04/2006 רכשתי מכם מקרר אלקטרא . בתוקף אחריות המקרר ידית הדלת החיצונית הימנית נשברה , לאחר פנייה אילכם נשלח טכנאי שהחליט כי יש להחליף את דלת המקרר החיצונית לאחר טיילת של טכנאיים שהגיעו ללא ! הדלת החדשה בעייתי לא ניפתרה . מאז גם הגומיות של הדלת נפגמו כתוצאה מחוסר אונם של הילדים בפתיחת הדלתות .פעמים רבות הודעתי והתרעתי על הבעיה שלי וביקשתי פתרונות , אך קיים מחדל בעניין .
כל פניותיי עלו בתוהו , בכול פעם שומעים אותי ואומרים אנחנו נחזור אליך עם פיתרון , ועד כה במשך שנה אף אחד לא מתקשר . אף אחד לא יכול לתת פתרון הולם או חילופי .
אני עובדת במספר עבודות בכדי לפרנס את משפחתי מידי שלושה ימים אני עושה קניות לבית וזורקת את כול המוצרים בגלל שהוא מתקלקל או מחמיץ בשל חוסר אטימות של הדלת , ואטימות שלכם החברה .
אין בכוונתי להמשיך ולסבול עם פגם המקרר ללא מענה ולכן לא מתכוונת לשבת בחיבוק ידיים .
זהו מכתבי ופנייתי האחרונה אילכם , אבקש למצוא פתרון מידי לבעיה ולא אני שומרת את הזכות לעצמי לפנות לארכעות משפטיות .
לידיעתכם ולטיפולכם !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|