פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תויות בסך 300 ש"ח על קניה בסך 2,630 ש"ח כפי שהתחייבה החברה בפירסומים בטלויזיה נושא התלונה:
ברקו  דורה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית אתא שד' ההסתדרות248,צומת קרית אתא (515) כתובת:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעקבות טלפון מטעם החברה על הנחות גדולות עד 70% על מכשירי חשמל והפירסום בטלויזיה שעל כל 1000 ש"ח קניה בשקם אלקטריק נותנים סך של 150 ש"ח תווי קניה , פניתי לשקם אלקטריק במתחם ביג בצומת קרית אתא ורכשתי מיקסר קנווד kmx-51 בסך 2630 ש"ח.
בצאת החג ניזכרתי שלא נתנו לי תווי קניה כפי שהתחייבו בפרסום. ופניתי לבית העסק לקבל שני תווי קניה . נעניתי שלא מגיע לי תווי קניה מאחר וניתנה לי הנחה בעת הקניה על המכשיר החשמלי ולכן אין אני זכאית לתווי קניה.
טענתי שאין קשר בין הנחה ובין תווי קניה מאחר ובעת הקניה לא התנו את ההנחה בוויתור על תווי קניה וגם כשניכנסתי לבית העסק על חלון הראווה היה תלוי שלט בגודל של מטר לפחות על הנחה של עד 70% ולא מילה אחת על וויתור על תווי קניה וזאת הסיבה שהגעתי אליהם ולא למקום אחר ומה עוד שההנחה ניתנה לי אחרי מקח וממכר ארוך שבחלקו נעשה מול מנהלת החנות מאחר ובאתי עם השוואת מחירים מהאינטרנט ודרשתי במפגיע שהמחיר יהיה ריאלי ורק אחרי מקח וממכר ארוך קיבלתי את המחיר שדרשתי , לא צויין ולו במילה שבזה אני מוותרת על זכויותי.פניתי לשירות הלקוחות אל גב' אופירה משירות לקוחות "שקם אלקטריק" והיא ציינה שלא מגיע לי מאחר וקיבלתי הנחה ובפירסומים מצויין "על פי התקנון" ולכן זה פותר אותם ומתיר להם לא לתת לי את תווי הקניה. הגב' אופיר עשתה שיחת וועידה עם מנהלת החנות ואיתי בשביל לוודא האם המנהלת לא ציינה את העובדה שלא מגיע לי תווי קניה, בשיחת הוועידה הגב' אופירה שמעה שלא צויינה בפני העובדה שתמורת ההנחה אני מוותרת על תווי קניה.
הגב' אופירה ציינה שיש תקנון ולכן לא מגיע לי תווי קניה.
הטענה שלי היא מאחר ובפרסום מצויין שעל כל קנייה של 1000ש"ח מגיע תווי קניה של 150ש"ח. ולו ידעתי לא הייתי עושה את העיסקה מאחר וכל חנות שמכבדת את עצמה עושה הנחות כולל שקם אלקטריק ההנחה לא מבטלת זכויות וקניה היא קניה ולכן יש לתבוע מהחנות לעמוד מאחורי הפרסומים ולא להטעות את הציבור.
מאחר ויצא חוק שמחייב חברה שמפרסמת ועוד פירסום בטלויזיה ובכל האתרים שלה ובכל מדיה אפשרית וכן פונה טלפונית ומטרידה אנשים בביתם וגם שם מפרסמת על הנחות גדולות ולא מציינת על שלילת זכויות לתת את הזכויות לאלתר.
אבקש מפניות לציבור לפעול ולדאוג לכך שלא יקופחו זכויותי זאת בהחלט תביעה הנוגעת לכלל הציבור.
תודה דורה

מצורף קישור לאתר הפרסום:
http://www.shekem-electric.co.il/?CategoryID=413&ArticleID=884&sng=1
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן התווים המגיעים לי, התנצלות. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה