פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירה מקרוגל לא תקין ואי החלפתו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בל"ו קרית עקרון כתובת:
בל"ו קרית עקרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בתאריך 28.11.08 הגענו לחנות שקם אלקטרק וביקשנו מהמוכרת, גב' סופיה בורג, מקרו גל חזק במיוחד והיא המליצה על מקרוגל טלסה.

קנינה מקרו גל טלסה (הזמנה 122547317) וכשהגענו הביתה התברר שלא פועל.

חזרנו לחנות למחורת, ולאחר בדיקת המכשיר, החליפו לנו אותו במכשיר זהה.

כשהגענו הביתה עם המכשיר החדש ופתחנו אותו, התברר שהדלת פגומה ואינו מחמם מספיק (הרבה פחות ממקרו גל שנמצא אצלנו יותר מ- 10 שנים) .

חזרנו אחרי יומיים לחנות ופנינו למוכרת (גב' סופיה בורג) ומסרנו לנו שאין לנו כבר אמון בפרמה טלסה ורוצים מקרו גל מפירמה אחרת.

לאחר שפנתה למנהל הסניף ומסרה לנו שקיבלה אישור לכך, גב' סופיה מסרה לנו שאין כל בעיה והלכנו יחד לבחור מקרו גל אחר. ככשעמדנו לקנות את המקרגל החדש הגיע למקום עובד נוסף אשר טען באגרסיביות רבה שלא ניתן להחליף מוצר כי "זה בניגוד חוקי מדינת ישראל".

לאחר מכן הופיע עובד נוסף שהציג את עצמו כמנהל החנות שמסר לנו כי "שביעות הרצון מהמוצר אינו עניין של החנות ועלינו לפנות לייצרן".

לבסוף, למרות שמסרו לנו כי ניתן להחליף את המוצר , למעשה, חזרו בהם עובדי החנות ולקחו את המקרוגל ל"בדיקה" אצל הייצרן.

נכון להיום, שילמנו את מלאו התמורה ואין לנו מקרוגל.

ברצוני לציין כי המוכרת, גב' סופיה בורג, התנהגה בצורה הולמת וניסתה כל הזמן לפתור את הבעיה אך שני עובדים אחרים שהיגיעו למקום התנהגו בצורהאגרסיבית ביותר , הטיחו עלינו האשמות על כך שחזרנו פעמיים לחנות והעליבו אותנו (לא במילים אלא בדרך האגרסיבית שהתנהגו).
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
החלפת המוצר למקרגל תקין ובהתאם לרצוננו פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה