פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום, שירות גוע ומזלזל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על השירות בסניף קניון מלחה בירושלים. היום אחה"צ, 14.12.08, רכשתי בחנות "תנור סיבי פחם B SMART כפול". כאשר הגעתי בערב לביתי, גיליתי כי המכשיר אינו עובד. התקשרתי לחנות, ונאמר לי שעלי להגיע למקום כדי להחליף את המוצר. נסעתי במיוחד לשם כך לקניון. הסברתי את שארע, וביקשתי שיפתרו את הבעיה. לאחר רבע שעה, המוכרים בחנות לא הצליחו להפעיל את המכשיר, וגילו כי המכשיר הזהה היחיד בחנות פגום גם כן. אילו היו בודקים זאת בעת ששוחחו אתי בטלפון, היה נמנע ממני הצורך להגיע והייתי יכול להספיק לרכוש מכשיר במקום אחר.
הסברתי למוכרים כי שכרתי דירה חדשה שקר בה מאוד בלילה, ואני זקוק לפתרון חימום בדחיפות. ההצעה שקיבלתי מהחנות הייתה להוסיף כסף ולקנות מכשיר שאינו מתאים לצרכי, או לקבל בחזרה את הכסף, אך רק למחרת היום, דבר שיאלץ אותי לבוא שוב במיוחד לקניון, לאחר לילה של שינה בלי חימום. כלומר, בסך הכל להגיע 3 פעמים לחנות במיוחד.
הדבר שהפריע לי ביותר הוא ההתנהגות המזלזלת של המוכרים וחוסר הנכונות שלהם ליצור קשר עם האחראי עליהם, בנימוק שהשעה מאוחרת. מכיוון שהם לא הראו שום נכונות לפתור את הבעיה מחד, וסרבו ליצור קשר עם דרג ניהולי גבוה יותר מאידך, בררתי את מספרו דרך שירות 144, וניסיתי להסביר למנהל את הבעיה. פתחתי את השיחה בהתנצלות שאני מתקשר בשעה כזו, אך הסברתי לו שאני עושה זאת לאחר שארבעה עובדים בסניף דיברו אלי בזלזול ולא פתרו את הבעיה שלי, ושאני פועל מחוסר ברירה. המנהל כעס עלי שאני מפריע לו לישון, וניתק את השיחה תוך פחות מדקה.
אני מבין שהמנהל רצה לישון בשעה 22:00. גם אני רציתי לישון בשעה הזאת, אך לא יכולתי לעשות זאת, מכיוון שנאלצתי לנסוע במיוחד לקניון בשעה זו כדי להחליף מוצר פגום שנמכר לי. אני לא הולך לקנות ברשת הזאת יותר, ואעשה כל מאמץ שגם בני משפחתי, חברי ועמיתי לעבודה לא יקנו שם גם כן. התלונה שלי אינה רק על המוצר הפגום, אלא על הזלזול שקיבלתי מצוות המכירות, לדעתי שלא בצדק. אני לא אשם שהמוצר שהם מכרו לי פגום, ושהמוצר החלופי היחיד בחנות פגום גם הוא.
פיצוי פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה