פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתנה שלא סופקה ושירות לקוי מאוד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל 92 בת ים כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו בחודש ספטמבר מקרר אמקור בחנות של שקם אלקטריק בקניון בת ים. ביקשנו שהמקרר יגיע אלינו בחודש נובמבר כי קנינו דירה שהיינו צריכים לקבל אותה בנובמבר. בפועל, המקרר הגיע אלינו לדירה פעמיים לפני הזמן (שעדיין לא אכלסנו אותה), רק בגלל שאיש המכירות לא טרח לעדכן את מועד האספקה כראוי במחשב. בסופו של דבר, כשהמקרר כבר הגיע אלינו הוא הגיע ללא המתנה שהחנות התחייבה לספק לנו יחד עם המקרר - מעבד מזון (כמובן שלא טרחו ליידע אותנו שהמקרר יגיע ללא המתנה). התקשרנו לחנות אינספור פעמים, ונענו בתירוצים וסיפורים שונים: המוצר צריך להגיע עוד כמה ימים, נגמר במלאי, צריך להגיע מחו"ל וכו' וכו'. בכל השיחות האלה היחס שקיבלנו מאנשי החנות היה מזלזל ולא איכפתי, והם לא טרחו לברר ולבדוק מתי נקבל את המוצר ואיך אפשר לפתור את הבעיה שנוצרה. בסופו של דבר לאחר יותר מחודש כשראינו שמהחנות לא תצמח שום תועלת, שלחנו מכתב לשירות לקוחות של שקם אלקטריק. חזרו אלינו ואמרו שהמוצר אכן אזל במלאי ונוכל לקבל מוצר אחר - סוחט מיצים ואף הבטיחו שהוא יגיע אלינו תוך מספר ימים... ביקשנו אפשרות לבחור מתנה אחרת אך אמרו שאי אפשר. מאז עברו כבר יותר משבועיים, ושוב התחילו הסיפורים: עשו העברה של מחסנים ויש עיכובים ובלה בלה בלה....שוב יש לציין, שחווית השירות היתה ממש לא נעימה: נציגות שירות שמבטיחות לחזור עם תשובה ולא חוזרות, מבטיחות לברר ולא מבררות, לא טורחות לעדכן שהמוצר מתעכב ולא יגיע כפי שהתחייבו. בנוסף, ביקשנו לדבר עם מנהלת המוקד והיא לא טרחה לחזור אלינו, כי כנראה הפנייה שלנו לא מספיק חשובה.
לסיכום, עברו כבר כמעט חודשיים מאז שקיבלנו את המקרר והמתנה עדיין לא סופקה לנו!!! אין ספק, שבעתיד לא נקנה יותר מוצרים בשקם אלקטריק בשל השירות והיחס המחפיר שקיבלנו וגם נמליץ לאחרים שלא לקנות שם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אנחנו מבקשים שתעזרו לנו לקבל את המתנה שהתחייבו לספק לנו. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה