פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע מוטעה ללקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לי קוראי ם מיכל ואני לפני כחודשיים רכשתי מחשב נייד של דל משקם אלקטריק סניף קרית אתא.בעת רכישת במחשב החלטתי להרחיב את האחריות שניתנה בתוספת תשלום כמובן ושאלתי את המוכר(מיכאל) ואת מנהלת החנות(אודליה) שהייתה במעמד המכירה לאן אני אמורה לפנות ברגע שאני אתקל בבעיה עם המחשב, כאשר התשובה שקיבלתי הייתה מאוד חד משמעית משניהם : שאני אגיע לחנות בכל בעייה והם יטפלו בזה(ישלחו לספק ויחזירו לי את המחשב מתוקן), לאחר שהבתני את כל מה שני אמורה לעשות ברגע שאתקל בבעייה לקחתי את המחשב והלכתי.במהלך החודשיים האלו שהמחשב ברשותי נתקלתי בבעייה שזרה על עצמה 3 פעמים ( המחשב לא עולה) ובפעמיים הראשונות אני לא הלכתי ישר לחנות כי הנחתי שזאת בעייה במערכת ההפעלה שהתקנתי(למרות שהתקנתי מערכות הפעלה מקוריות ומדיסקים שונים) ולכן פירמטתי את המחשב 3 פעמים אבל גם אחרי הפעם ה3 זה קרה שוב ואז ניגשתי כבר לחנות זה היה ביום שבת בערב בתאריך 20/12/08 מיכאל המוכר ממנו קניתי את המחשב ראה את התקלה ואמר שכיוון שיום שבת אין פקידה שתוכל לרשום את המחשב כדי שיקחו לתיקון ואמר לי להגיע למחרת ב9 בבוקר וכך עשיתי. אך כשהגעתי לחנות הפקידה לא הבינה מה אני עושה שם בשעה כל כך מוקדמת אז אמרתי לה שמיכאל אמר לי להגיע ב-9 בבוקר כדי שיטפלו בזה כמה שיותר מהר. לאחר דין ודברים איתה (שנמשך יותר מחצי שעה) ואחרי שהיא שוחחה עם הספק שלהם היא אמרה לי שאני צריכה לשוחח בעצמי עם התמיכה של דל שוחחית איתם והם אמרו שאני צריכה את הדיסקים שקיבלתי בעת הקנייה כדי לבצע בדיקות תקינות כמובן שהם לא היו איתי ולכם הייתי צריכה שוב לנסוע הבייתה ולבזבז 3 שעות נוספות מזמני כדי לתקן את המחשב. הנושא של פנייתו הוא שטרטרו אותי הלוך ושוב ללא כל סיבה ובנוסף מסרו לי מידע שקרי!!! בעת הקנייה שלחתי להם פנייה לשירות הלקוחות אך לא קיבלתי התייחסות מהם אשמח אם תוכלו לעזור לי כדי שזה לא יקרה לעוד אנשים. כי בזבוז הזמן בשבילי הוא מאוד יקר לאור העובדה שאני סטודנטית וכל שנייה חושבה. תודה מראש מיכל מונקה

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה