פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות וזלזול בתלונת לקוח בסניף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/1/09 (מוצאי שבת) נרכשה על ידי מכונת כביסה של חברת בקו. במעמד הקניה (נעזרתי במוכרת בשם ליבנת) שולם סכום הקניה בכרטיס אשראי בתוספת עלות הובלה בסך של כ - 100 ש"ח. ההובלה תואמה ליום שני שלאחר הרכישה, ולאחר מכן הועברה על ידי ליום שישי.
רק לאחר הגעת המוביל, אשר כאמור, הגיע ביום שישי בשעות הצהריים, התברר כי יש צורך גם בתיאומו של טכנאי להתקנת המכונה. עניין זה לא נמסר לי על ידי ליבנת או על ידי איש מצוות אלקטריק אלא רק על ידי המוביל, כבדרך אגב.
מאחר והייתי מעוניינת כי המכונה הישנה תילקח על ידי המוביל, מאחר ולא היה מקום לשתי מכונות בבית ומאחר ואין באפשרותי הפיזית להוציא בעצמי את המכונה הישנה מהבית, "נתקעתי" במהלך סוף השבוע ללא מכונת כביסה, והיה עלי לכבס את הכביסה שלי על ידי מכבסה בשירות עצמי בתשלום.
פניתי ליוסי, אשר הציג עצמו כמנהל החנות באותו יום שישי בבקשה כי יזמן עבורי טכנאי למועד הקרוב ביותר האפשרי, אך זה ענה לי בזלזול רב ותוך הרמת קול, מסר כי מאחר ושעת הסגירה של החנות קרובה אינו יכול לבצע תיאום טכנאי וכאשר ביקשתי לבטל את העיסקה מסר לי כי אצטרך לשלם פעם נוספת עלות הובלה מאחר ו"אני מבטלת את העיסקה בלי סיבה".
לא יתכן כי רק במעמד הגעת המוביל יוודע לי כי יש צורך גם בתיאום טכנאי (שאחרת הייתי נערכת בהתאם), ולא סביר כי אקבל יחס כפי שקיבלתי מצוות הסניף בקניון בת ים ובמיוחד מאותו יוסי.
(מספר הזמנה - 122608499)
עוגמת נפש סוג הנזק :
לטיפולכם הדחוף ולשיקולכם בהצעת פתרון. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה