רכישת מוצר חדש-פגום, כמו כן דגם המוצר אינו תואם לדגם הרצוי אשר מופיע בחשבונית |
נושא התלונה: |
Liberman Alexander |
שם/כינוי: |
יום שני 12 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מתחם BIG באר שבע |
כתובת: |
מתחם BIG באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת תספורת של Babyliss מדגם E930XE ב-"שקם אלקטריק" במתחם BIG באר שבע, או שיותר נכון להגיד שזה הדגם אשר חשבתי שרכשתי. אכן בחשבונית צויין שקניתי דגם E930XE, אך להפתעתי הרבה על אריזת המוצר ועל המכונה עצמה מופיע דגם E930YE, אשר אינו מוכר לי ואפילו אינו מוכר ב-Google והכי חשוב זה לא מה שהיה בכוונתי לקנות. חזרתי לאותו סניף בכוונה להחליף את המוצר, אך נתקלתי ביחס מזלזל ומשפיל וכל זה ליד לקוחות אחרים לטענת המוכר המכונה היתה בשימוש ולכן לא יחליפה. לאחר ויכוח החלטתי שלא להשפיל את עצמי ונסעתי הביתה. בבית החלטתי לתת הזדמנות למכונה מדגם לא מוכר - שמתי את המכונה בטעינה למשך שניים עשר שעות כפי שמצויין בעלון לצרכן. לאחר הטעינה התחלתי להסתפר, כעבור כ-5 דקות המכונה "החליטה" שדי והפסיקה לפעול, חיברתי את המכונה לחשמל בנסיון לסיים את התספורת אך המכונה הפסיקה את פעולתה כל חצי דקה בערך. כמה לא נעים זה לצאת מהבית עם חצי ראש מסופר, אך זה מה שנאלצתי לעשות כדי להגיע למספרה הקרובה כדי לסיים את התספורת.
|
כספי, עוגמת נפש, עלבון, |
סוג הנזק : |
אני דורש החזר כספי, אני מתכוון להמליץ בחום לכל האנשים שאני מכיר לא לקנות ברשת זו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|