|
|
|
|
|
|
אספקת טלוזייה fujicom |
נושא התלונה: |
יום שני 01 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הטלוזייה נקנתה ביום 26.5.09 והובטח שהאספקה תהיה ביום 1.6.09 עד היום הטלווזיה עוד לא הגיע ולא התקבלה . פניות רבות הן באופן פיזי במקום והן שיחות טלפוניות לא הועילו . גם היום בשיחתי עם אושרית משרות לקוחות נתקבלה באדישות . הסברתי לה שיכולתי לרכוש במקום אחר ולקבל מיידית את הטלווזיה אך מאחר ואנחנו תקועיםאתם מן הראוי שנקבל פיצוי או לחילופין לקבל מכשיר אחר באותה רמהשל זו שנרכשה אך נתקלתי באדישות . הסברתי לה שזה מחדל שאין לדעתי לטייח אותו. אודה על עזרתכם.
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טלבזיה חלופית ופיצוי כספי כמו הפחתה מהמחיר שנקבע בהתאם לפיגור באספקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|