עוגמת נפש, חוסר אמינות, נזק כספי |
נושא התלונה: |
יום שני 31 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רגבה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/07/09 רכשנו DVD נייד אפקס בחנות שקם אלקטריק סניף רגבה.
לאחר חודש המכשיר התקלקל ומסרנו אותו לחנות לתיקון.
במשך שבועיים מכשיר נשאר בחנות ולא נמסר למעבדה. לפי בירור עם נציגת שירות לא הצליחו ליצור קשר עם שליח שיקח את המכשיר לתיקון.
אחרי פניות חוזרות שלנו המכשיר נשלח לתיקון בברימאג. התיקון נמשך עוד שבועיים.
עבר כמעט חודש התקשרנו לחנות ודרשנו להחזיר את התשובה, כי הטיפול היה לקוי ומזלזל. אז נאמר לנו ששקם אלקטריק עושה לנו טובה שמעביר את המכשיר לתיקון, למרות שבקניה הובטח לנו שחנות מטפלת בכל הבעיות ודואגת להעביר למעבדה.
אחרי שמכשיר חזר מהתיקון נאמר לנו שמכשיר תוקן והכל טופל.
באנו לקבל את המכשיר והופתענו לגלות שזה לא מכשיר שלנו.
המוכר שטיפל בנו אמר שזה מכשיר חדש וזה לא מתאים למה שנאמר לנו בשיחה טלפונית.
המכשיר "החדש" היה בלי אריזה ובלי כיסוי מסך. התחלנו לבדוק אותו וגילינו שמסך מלוכלך ולחצן של מגש תקוע. היה ברור שזה משומש. לא לקחנו את המכשיר הפגום.
אחרי טירטורים הצלחנו לדבר עם מנהל החנות שלומי והוא הסכים להזמין מכשיר חדש, אבל הוא לא יודע כמה זמן זה יקח.
לא שמענו שום הצטערות על מה שקרה ועל השקרים.
חבל ששרות לקוחות לא אמין ונמצא ברמה כל כך נמוכה.
לא מתאים לרשת שקם אלקטריק להתייחס בזילזול ללקוח ולהטעות אותו.
נגרמה לנו עוגמת נפש ונזק כספי וזה לא מוציא לשקם אלקטריק שם טוב.
אנו מבקשים פיצוי וטיפול דחוף בנושא.
מס' הזמנה 123033012 .
|
כספי |
סוג הנזק : |
טיפול דחוף, החלפה למכשיר חדש ופיצוי על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|