פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ויחס מזלזל ומעליב נושא התלונה:
דרשר תמיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון כתובת:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו תנור בשקם אלקטריק . המוצר הגיע עם מוביל לאחר כמה ימים (יום שבו נאלצתי להפסיד עבודה כדי לחכות למוביל) המוביל פינה את התנור הישן.יום לאחר מכן הגיע טכנאי (יום נוסף של הפסד עבודה). הטכנאי זיהה שהמכשיר פגום. יצרנו קשר עם שקם אלקטריק ואמרנו שהמכישר הגיע פגום ושאנחנו כרגע תקועים בלי תנור ולא יכולים להרשות לעצמנו הפסד יום עבודה נוסף
בסניף לא הסכימו לדבר איתנו והפנו אותנו לשירות הלקוחות. שירות הלקוחות ניתקו לנו את הטלפון מספר פעמים, אמרו שיחזרו אלינו ולא חזרו ופשוט הורגש שלא רוצים לטפל בנו.
בסופו של דבר נאמר לנו שאין מה לעשות ושנצטרך לעבור את התהליך מחדש. ביקשנו שלפחות יביאו את הטכנאי והמוביל באותו יום אבל לא הסכימו אפילו ללכת לקראתנו מבחינת תיאום השעות כדי שהדבר יתאפשר בקלות. שירות הטכנאים של המוצר אף אמר לנו שאם המוצר לא יגיע עד שהטכנאי יבוא ניאלץ לשלם 150 ש"ח קנס.
ממש בושה כיצד החנות מתנערת מאחריות מרגע שחתמנו על הקניה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ותשלום קנס במידה ויינתן לנו מחברת הטכנאים פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה