פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות שקרנות וזילזול בלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
תיאור הבעיה:
שקרנות ורמאות :
הוריי קנו ממכר שעובד בשקם אלקטריק בסניף רננים מייבש כלים.
הדגם הינו דגם פשוט 3 תוכניות של חברת בוש.
על המכשיר הורעפו סופרלטיבים מכל עבר – שקט מעולה אמין וכולי.
יום לאחר שהטכנאי התקין - שמעה אימי רעשים, אבי בדר ומסתבר שבחצי התחתון של הדלת אין מילוי.
כלומר אין בידוד ואין פלסטיק סוגר ולכן כל רעש המכונה נשמע.
בהזמנת תיקון הטכנאי אמר שכך המכונה ואכן אנשים לא מרוצים ממנה.
מחלקת השירות כמובן לא יכולה לעזור ואפילו המנהל מנשה צעק על אבי.
מיותר לציין שאותו מוכר בשם ויקי התעלם מכל שיחות הטלפון, ניתק מכשירים נזף בהוריי כשענה וכולי.
מנהל החנות הצטרף לחגיגה וגם הוא לא מוכן להחליף.
גם מחברת בוש נאמר שלא מעניין אותם אפילו אם נפנה לעיתונות.
בינתיים עברו 14 יום ואין קול ואין עונה - פשוט בושה מרשת גדולה כזאת להתנהג כך.
הנה משהו שהדליק לי נורה אדומה - אימי נכנסה לחנות שקם אלקטריק בהרצליה ושם הדלת של מייבש הכלים כן היתה מלאה בבידוד וסגורה כיאות. המוכר אמר לה שכרגע יש מבצע כי נפטרים מהמלאי והמכונה לא מומלצת....כמובן שאימי לא אמרה עד סוף השיחה שהיא רכשה ברשת בסניף אחר.

מה דעתכם :
1. לשים להם את המכונה בפתח החנות ?
2. לשים את המכונה אצל ההנהלה בת"א ? (הבנתי שזה בשדרות ירושלים)

עיזרו לי להחליט מה אתם מעדיפים
או
בואו וקחו את המכונה והחזירו להוריי את כספם למען יקנו במקום שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו !!!
בזבוז זמן / עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיחת המוצר והחזר כספי פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל אלון מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
התלונה טופלה מול הלקוח.
העסקה בוטלה לפי בקשתו בחודש ינואר
תגובה:
העסקה בוטלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה