פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות במעמד הקנייה נושא התלונה:
‏שבת ‏26 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רגבה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי תנור אפייה של אלקטרה בסך 3600 ש"ח. במעמד הקנייה הובטח לי שאם אמצא את אותו המוצר במחיר זול יותר אקבל את ההפרש + 10%.
עוד באותו יום מצאתי את אותו המוצר בחנות אחרת בהפרש של 600 ש"ח. כשפניתי לשקם אלקטריק ביקשו את הצעת המחיר בכתב. נסעתי מביתי בנהריה לחנות שממוקמת במפרץ חיפה וקיבלתי הצעה בכתב. הבאתי אותה למנהל החנות והוא הבטיח לבדוק את הנושא. למחרת כשפניתי אליו שוב הוא אמר לי שאלקטרה לא מספקת סחורה לחנות, שהחנות מפוקפקת והאחריות לא של היבואן כל זאת למרות שרשום במפורש בהצעה שהתנור של אלקטרה והאחריות זהה לזו שקיבלתי בשקם אלקטריק.
מצאתי את התנור בחנות נוספת, גם שם ב600 ש"ח פחות, התקשרתי למנהל החנות ושוב הוא ביקש הצעה בכתב. אני הרגשתי שזה מיותר ומזלזלים בי ובזמני. בטענות חוזרות ונשנות שאלקטרה לא מספקת סחורה ולא נותנת אחריות. ניסיתי לפנות ישירות לאלקטרה נאמר לי שגם לחנות הראשונה שבה מצאתי את המוצר הם מספקים את המוצר ושירות.
בנסיונות חוזרים ונשנים לשירות לקוחות של שקם אלקטריק שם נעניתי, שמעו את הסיפור והבטיחו לחזור עם כל תשובה שהיא, מעולם לא חזרו אלי.
בנסיון לפנות לממונה על מנהל החנות בסניף בו רכשתי את התנור השארתי לו מספר הודעות גם ממנו אני עידין מחכה לטלפון עוד מעט כבר חודש.
מחברה שמונה כ60 סניפים בארץ ועם מוניטין כמו של שקם אלקטריק הייתי מצפה לשירות טוב יותר. יצאתי מאוכזבת אני לא מרוצה מהקניה ולא מהשירות והיחס שקיבלתי או לא קיבלתי בחנות ובשירות לקוחות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי המגיע לי על פי התחייבותם פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל אלון מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
תלונתה של הגברת גרינשטיין נבדקה ולמרות שנמצאה שלא ע"פ
תקנון החברה החלטתי לפנים משורת הדין להעניק לה תווי רכישה בסך 300 ש"ח
תגובה:
תווי רכישה ע"ס 300 ש"ח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה