פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי בשקם אלקטריק (סנסור) נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל רכשתי מחשב מסוג פנטיום 4 מחנות שקם
אלקטריק (סנסור) בנצרת עילית אשר נמצא בקניון לב העיר. תקופת אחריות 12
חודשים. בחודש 11 מאוורר המחשב התקלקל וניגשתי לשקם אלקטריק על מנת
לתקן את התקלה, תיקון התקלה ארך שבועיים ימים, לאחר שבועיים הוחזר אליי
המחשב המתוקן, אך לא חלפו ימים ו5 ימים אחרי שהמחשב חזר מתיקון
שוב תקלה, אך הפעם בכבל של הצורב, ושוב ניגשתי לחנות וכמובן הוא נשלח שוב
לתיקון למשך שבוע נוסף, חשבתי שזהו סוף הסיפור וסוף כל סוף אהנה מן המחשב
שרכשתי במיטב כספי, אך לא פה נסתיימה מסכת הייסורים שלי לצערי הרב ,
שוב בחודש 12 התקלקל המחשב והפעם התקלה בכונן של המחשב
שוב ניגשתי לחנות ושוב נשלח לתיקון לשבועיים ימים נוספים. פה המקום לציין
כי בכל התקופות הנ"ל נאלצתי לשלם לשווא לחברת הכבלים עבור החיבור
לאינטרנט והם אינם מוכנים לבצע מה שנקרא ניתוק זמני לתקופות כאלו אלא
רק לחודש מלא מינימום וזהו נזק כספי ואישי שנגרם לי.
עקב כל התקלות החוזרות ונישנות למחשב החדש החלטתי לפנות למנהל הסניף
בנצרת עילית מר צליל וביקשתי ממנו פיצוי כלשהו או מחשב חדש כי אינני
מעוניינת במחשב הזה כיוון שבתוך 8 חודשים המחשב נשלח 3 פעמים לתיקון
כנראה שמשהו לא בסדר במחשב ואני מעונינת במחשב אחר חדש או בפיצוי
הולם אך צליל התנער מאחריות ופטר את עצמו מהנושא ואמר לי תתקשרי
למעבדה ותבקשי מהם שיחליפו לך את המחשב, למרות שמין הראוי שצליל
יעשה את כל הבדיקה למעני וידאג לכל. הסכמתי להתקשר למעבדה מחוסר
ברירה כי הרגשתי שצליל מתנער מאחריותו . ב ביקשתי מצליל
את המספר, צליל חיפש את המספר ולא מצא, והוא אמר לי תלכי הביתה ואני
אדאג שיתקשרו אלייך ויתנו לך את המספר של המעבדה ותדברי איתם.חיכיתי
וחיכיתי אך איש לא התקשר אליי, אזיי החלטתי לגשת שוב לסניף ולדבר עם
אדון צליל לבדוק אם הכל בסדר ומדוע הוא לא טרח לחזור אליי, שוב צליל התנער
מאחריות ואמר "מה לא חזרו אלייך?" אמרתי לו שלא וביקשתי שוב פיצוי,
והוא אמר טוב אני אחשוב על פיצוי, ועד היום לא קיבלתי תשובה לגבי סוג
הפיצוי וגם לא קיבלתי את הטלפון של המעבדה.
האים זהו השרות שלכם? האים זהו האני מאמין שלכם? שאם כך אבוי לחברתכם
שמעסיקה עובדים כמו צליל אשר לא איכפת להם כלל וכלל מן הלקוח שאם לא כן
מדוע הוא לא טרח לסגור את הנושא במיידי ולסגור מייד מעגל?
מה עוד כשהטחתי בפניו את עניין התשלום שלי לחברת האינטרנט ושאני בכלל
לא גולשת ולכן אני דורשת פתרון מיידי ענה לי צליל "מה את רוצה שאני אשלם
עבורך את האינטרנט?" - זוהי תשובה של מנהל?????????????
אני מבקשת כי תפתרו את הנושא הנ"ל אחת ולתמיד ותחליפו את המחשב
שלי לחדש ואני מקווה שהפעם לא תהה בו שום תקלה, כי לא ייתכן שמחשב
חדש יזדקק ל 3 תיקונים אחד אחרי השני!!!!!!!!
או שתתנו לי פיצוי הולם אחר!!!!!
על מנת שלא אאלץ לפנות לאמצעי התקשורת העומדים לרשותי.
ברצוני לציין כי לפני כשבועיים רכשתי מכם מחשב נוסף, אם כך אתם מתייחסים
לתלונת לקוח אז כדאי שאפסיק להיות לקוחה נאמנה שלכם.
מצפה לפתרון מיידי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מחשב ואו פיצוי הולם עבור עוגמת הנפש וביזבוז פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
ראה תשובה קודמת ללקוחה תגובה:
לפי הר"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה