פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מבזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ילדי טהרן 5 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתאריך ה-26 לאפריל 2010 מדפסת משולבת מתוצרת חברת brother.
במועד הקנייה ביקשתי לפתוח את האריזה על מנת לוודא שלא קיימים חוסרים באריזת המוצר ושלא אצטרך לבזבז מזמני היקר. איש המכירות(אדוארד) פטר אותי מכך בבטחון מלא שהאריזה מושלמת.
כשהגעתי לביתי נדהמתי לגלות כי קיימים חוסרים באריזת המוצר. החלקים שהיו חסרים : כבל מתח וארבעה ראשי דיו.מייד הרמתי טלפון לסניף ואדוארד אמר ש"לא יכול להיות" וביקש שאבוא לסניף ו"נפתור את הבעייה". בחוסר רצון תוך טרטור אבי , הגעתי לסניף ושם נדהמתי בשנית לגלות שאין אריזה נוספת של המוצר במלאי.סתם ביקשו שאגיע, בשל שרשרת המחדלים של חברת שקם אלקטריק, הובטח לי ע"י איש מכירות בשם אדם שריף שהחוסרים יישלחו אליי לביתי למחרת היום ע"י הרשת. היום יום ג' ה-27 באפריל,ולא הגיע אף אחד מטעם הרשת בשעה שנקבעה עם המוכרן אדם שריף. לאחר אין ספור טלפונים, הובהר לי ע"י אדוארד שנמצאה אריזה נוספת במחסן ושאני יכול להגיע בפעם השלישית על מנת לקחת את מה שמגיע לי. כאשר הזכרתי לו את מה שהובטח לי אתמול, אדוארד סירב להאמין לי שכך הובטח לי ואמר שאדם שריף אינו מוסמך להבטיח לי כזה דבר.
ביקשתי שיעלה את אותו שריף על הקו בשיחת וועידה אך לצערי הוא סירב. ביקשתי לדבר עם מנהל הסניף וקיבלתי סירוב נוסף.
מתוקף היותי לקוח וותיק של הרשת נוכחתי לדעת שבשקם אלקטריק לא מכבדים לקוחות וותיקים. ברצוני לשאול:
1. מדוע קיבלתי אריזה שנפתחה קודם?
2. מדוע כאשר הגעתי בפעם השנייה לסניף לא בוצעה בדיקה מעמיקה של המלאי?
3. האם מילה של איש מכירות ללקוח אינה מכובדת על ידי הרשת?
4. מדוע איש המכירות-אדוארד - מעז להתווכח עם לקוח אשר טורטר שלא באשמתו.
5. מדוע הוצגתי כאדם לא אמין ללא כל בדיקה רצינית.
7. מדוע איני יכול לדבר עם מנהל כאשר בעייה כזו מתעוררת. האם אין זה תפקיד?
8. לפני הרכישה קיבלתי יחס לא רע. מדוע לאחר הרכישה מבזים אותי בצורה כזו?
9. מדוע לא מכבדים את זמנו של הלקוח? האם משלוח החוסרים במונית היה גורם לרשת לנזקים כבדים?
10. מדוע לא מכבדים לקוחות ומעליבים אותם?
אני דורש תשובות הולמות לכל השאלות ובהקדם.

זהו מכתב ששלחתי לשירות הלקוחות של שקם אלקטריק ולא קיבלתי תשובה .

בברכה אלעד
עוגמת נפש , עלבון, סוג הנזק :
פיצוי כלשהו פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה