מוצר לא איכותי,אלימות מילולית כלפי לקוח. |
נושא התלונה: |
שבת 07 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ביג רגבה |
כתובת: |
רגבה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב7.08 נגשנו בעלי ואני לטרקלין חשמל בביג רגבה על מנת לטפל במכונת תספורת,שהפסיקה לעבוד למרות שנקנתה רק בינואר.מוכר החנות מלא טופס למעבדה ולסגן מנהל נגשה לקוחה ובקשה להראות לה מכונת תספורת.סגן מנהל-פאדי פדול הניח על הדלפק מכונה זהה לזאת שהחזרתי.הניח ליד מכונתי המקולקלת.אני אמרתי:היא כמו זאת,שאני מחזירה"
הלקוחה שאלה אותי-מדיע אני מחזירה את שלי.
עניתי לה,שאינה עובדת-זאת הסיבה האמיתית.הלקוחה צחקה והמוכר סארי עסאדי התחיל לצעוק עלי ולהניף ידי לעברי:"תסטמי את הפה שקרנית.מי שואל אותך!מה את נדחפת!לכי מפה,חוצפנית!"ועוד דברים רבים צעק לעברי בקולי קולות והניף ידיו לעברי.
פאדי פדול אמר.שעל כך שהבאתי את התרשמותי מהמוצר.הוא יזמין לי משטרה,אבל הו "מרחם עלי".בקשתי להזמין משטרה ואמרתי.שאני מורה.שחינכה דורות ואזרחית למופת אנני מפחדת מהמשטרה,להפך אוהבת אותה וסומכת עליה.הלקוחה נבהלה מצרחות של סארי עסאדי וברחה מהחנות.קניתי מוצר פגום.שלא הוחלף לי,ספגתי השפלה ועלבומות לעיניי קול.רוללתי במילות גנאי.רק בגלל שציינתי את האמת על המוצר,שקניתי.האם כבוד האישה נרמס בגלל אמירת דבריי אמת?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול בעובד והחלפת המוצר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|