פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע שיקרי והתחמקות מלקיחת אחריות להבטחות המוכר תוך יצירת עוגמת נפש.i נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/7/2010 ביצענו הזמנה של מקרר שארפ פרמיום דגם 3265SL

ההזמנה היתה למקרר כאשר ציר הדלת שלו ממוקם בצד שמאל.

בעת הרכישה נאמר לנו שדלת בצד זה איננה כרוכה בתשלום נוסף.



בתאריך ה-7/9/2010 נשלח המקרר לביתנו אך הדלת היתה ממוקמת בצד הלא נכון.

לאחר עימות ארוך באותו היום מול סגן מנהל הסניף (ויטלי) שבמהלכה דרשנו להחזיר את המקרר ולבטל את העסקה הבחור לא היה מוכן לבטל את העסקה ואמר שאין לו הרשאה לבצע זאת ולאחר עימות נוסף (הנני אישה בהריון והייתי צריכה לצעוק ולבכות שם) הסכים הבחור ב"טוב ליבו" לא לחייב אותנו תשלום נוסף על התקנת דלת בצד השני.



לא רק שבוצע כאן הטעיית לקוח שהדלת עם ציר בצד שמאל לא כרוך בתשלום נוסף, אלה גם התעקשות של סגן מנהל הסניף לביטול עסקה וקבלת המוצר בחזרה!!!

ובוצע כאן עוגמת נפש והתנהגות מגעילה ומזלזלת של הנ"ל כאשר בסוף התקרית אפילו סליחה או התיחסות לבכי שלי (כתוצאה מיאוש) לא קיבלתי.

ובנוסף אף חויבו תשלומים לחודשיים לפני שקיבלתי את המוצר.



מספר ההזמנה הינה 123633291.



אני דורשת פיצוי והתנצלות וביצוע צעדים כנגד הסגן החצוף.



לצורך הבהרה חברת השירות שדיברנו איתה לאחר הארוע לא היה ציר לדלת ההפוכה במלאי ויש צורך לתאם עם טכנאי כאשר אולי יהיה מלאי בעוד חודש.

שוב קיבלנו הרגשה של מרומים ע"י שקם אלקטריק היות והבטיחו לנו בהתחלה שהמקרר יגיע עם ציר הדלת בצד שמאל ואז שיקרו לנו שוב ואמרו לנו ביום תאום המשלוח שאת הדלת ויחליפו לנו בהתקנת המקרר בבית. (עוד שקר).



רק לצורך הבהרה, לאחר במאורע הנ"ל והיחס שקיבלנו אנו לא מתכוונים לרכוש יותר בחברה הזו.

עלבון סוג הנזק :
טיפול בסגן מנהל,והתנהגות שלו ופיצוי נפשי פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה