פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון לרמות ברישום הזמנה של מס' הדגם נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אחוזה 86 רעננה כתובת:
רעננה (324) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 12/11/10 ביקשתי לרכוש מכונת כביסה של חברת BOSCH מדגם WAS 24443 ( logixx8 ) אציין שבתצוגה בחנות היו שתי מכונות בלבד של החברה הנ"ל אחת מיוצרת בספרד ואחת בגרמניה הוסבר לי ע"י המוכר שכדאי לקנות תוצרת גרמניה כי למרות שהיא יקרה באופן משמעותי היא איכותית יותר, לאחר שבחנתי את המוצר פיזית שוכנעתי לקנות את היקרה יותר (תוצרת גרמניה), ביצעתי הזמנה, ושילמתי ב-3 שיקים דחויים.
אציין שבטופס ההזמנה הסטנדרטי של שקם אלקטריק שנדרשתי לחתום עליו היה כתוב סעיף מוזר ש"אם קיים חוסר במוצר המוזמן הרשת שומרת לעצמה את הזכות לספק מוצר דומה..." ביקשתי שסעיף זה ימחק {והוא נמחק בחותמת החברה ובחתימת המוכר) והדגשתי בפני המוכר תוך שאני מצביעה על מכונת הכביסה שבחנות שאני מעונינת אך ורק במכונה מהדגם הגרמני המוצג בחנות המוכר אישר לי זאת ולתדהמתי גיליתי בצאתי מהחנות כי נרשמה לי הזמנה על דגם של חברת BOSCH שהסתבר בדיעבד שהוא לא קיים כלל בתצוגה, מכיוון שכך ביקשתי לבטל את העיסקה הופניתי למנהל החנות שנתן לי להמתין ארוכות והסביר לי שהדגם המוצג בחנות בו בחרתי כבר לא קיים ואמר שייתן לי תשובה טלפונית לגבי בקשתי לביטול העיסקה, לבסוף (כשחזר אליי טלפונית) תשובתו הייתה שלילית עם הרבה גידופים וצעקות לאחר שאמרתי לו לא לשלוח את המוצר
כי לא אקבל מוצר שלא רכשתי ולא הייתי מעונינת בו,
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה החזרת השיקים והתנצלות פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה